اقتصادی

با پرنده عمودپرواز برقی تک نفره آشنا شوید

یک هلی کوپتر برقی که می تواند یک نفر را در خود جای دهد ، iFLY نام دارد ، با هشت پروانه و هشت موتور الکتریکی مجهز به باتری پرواز می کند و ممکن است به زودی حالت ویژه حمل و نقل هوایی باشد.

به گزارش ترندونی و به نقل از ایا ، تصور کنید که وسیله نقلیه پرواز عمودی برقی (eVTOL) خود را داشته باشید که با لمس یک دکمه شما را به هر کجا که بخواهید می برد. این رویا ممکن است به عنوان یک داستان علمی تخیلی به نظر برسد ، اما استارتاپی به نام NeXt به فکر واقعی شدن آن است.

این شرکت در وب سایت خود نوشت: iFLY یک وسیله شخصی شخصی کاملاً برقی است که برای پرواز ایمن ، راحت و راحت طراحی شده است. اگر از کسی بخواهید یک خواسته را لیست کند ، احتمالاً فرصتی برای پرواز در بالای آن لیست وجود دارد و این آرزو یکی از قدیمی ترین و ماندگارترین خواسته های انسان است. IFLY اکنون با تهیه یک پرواز ساده و ایمن برای یک نفر ، این آرزوی دیرینه انسان را برآورده می کند.

IFLY با یک برنامه تلفن همراه کار می کند که در آن می توانید به راحتی روی نقشه تلفن هوشمند Android یا iOS خود ضربه بزنید تا مقصد و مکان فرود خود را انتخاب کنید.

این پرنده نیازی به خلبان ندارد ، به شکل اتومبیل پرواز می کند و به راحتی کاربر را به مقصد مورد نظر می رساند.

در حال حاضر در حال دریافت مجوزهای لازم از اداره هواپیمایی فدرال (FAA) برای دریافت مجوز پرواز پرنده بدون مجوز خلبان است.

همانطور که گفته شد ، iFLY به هشت پروانه و هشت موتور الکتریکی مجهز به باتری مجهز شده و به کابین مسافر مجهز است.

دیگری این پرنده را بسیار ایمن کرده است. به عنوان مثال ، این پرنده محاسبه می کند که باتری برای اطمینان از نشستن در یک مکان امن ، با چه ایمنی نیاز به شارژ دارد. IFLY یک چتر است که به طور خودکار برای یک موقعیت امن در مواقع اضطراری باز می شود.

Next به تازگی حق ثبت اختراع iFLY را دریافت کرده و اکنون به دنبال سرمایه گذاران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا