عمومی

با همسر بایدن بیشتر آشنا شوید

جیل ، معلم زبان و ادبیات انگلیسی در مدارس دولتی آمریکا ، دارای دکترای آموزش است. وی اولین بانویی خواهد بود که دارای مدرک دکترا و شغل تمام وقت در کاخ سفید است.

به گزارش ترندونی ، عصرایران نوشت: “جیل تریسی جیکوب بایدن نام کامل همسر جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا است.

جیل بایدن 69 ساله در سال 1951 متولد شد. هامونتون ، نیوجرسی. او چهار خواهر داشت. جیل در پنسیلوانیا بزرگ شد. 1970 وی در سن 19 سالگی با یکی از اعضای تیم فوتبال کالج ازدواج کرد ، اما این ازدواج بیش از چهار سال به طول انجامید و در سال 1974 به طلاق انجامید.

جیل ، معلم زبان و ادبیات انگلیسی در مدارس دولتی آمریكا ، دارای درجه دكترا است.

در سال 1977 ، 43 سال پیش ، او با سناتور جو بایدن ازدواج کرد که همسر اول و یک فرزند خردسال خود را در یک تصادف رانندگی از دست داد.

نتیجه این ازدواج یک دختر 39 ساله به نام اشلی است که مانند مادرش در فعالیت های اجتماعی فعال است و قطعاً دستی در صنعت مد و طراحی دارد.

بایدن از اولین ازدواج خود دارای دو پسر بود که جیل بایدن پس از ازدواج با جیل برای آنها مادر شد. هانتر پسر کوچک و بو ، بایدن پسر بزرگ که پنج سال پیش بر اثر سرطان درگذشت.

جیل بایدن علاقه زیادی به تدریس دارد و حتی در كنوانسیون دموكرات ها در تابستان امسال صحبت كرد كه بایدن از طریق كلاس خالی (برای نام تاج) نامزد نهایی انتخابات را در ولینگتون ، دلاور ، با كنفرانس ویدیویی انتخاب كند. او از فضایل و فضایل همسرش صحبت کرد.

جو و جیل بایدن در کلاس بانوی اول سال در ولینگتون ، دلاور

جیل بایدن به عنوان بانوی دوم ایالات متحده (8 سال زیر نظر اوباما) کار کرد و اکنون با پیروزی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری ، وی قصد دارد فعالیت و مسئولیت بیشتری در کاخ سفید نسبت به بانوی اول ایالات متحده به عهده بگیرد.

او اولین بانوی آمریکایی است که تمام وقت کار می کند و در حرفه تدریس در خارج از کاخ سفید کار می کند.

بانوی اول سابق میشل اوباما در خاطرات خود درباره علاقه جیل بایدن به تدریس حتی در سفرهای سیاسی و انتخاباتی خود نوشته است. به گفته میشل اوباما ، جیل حتی فرصت را برای نشستن و سفر با هواپیمای شخصی ریاست جمهوری برای تصحیح اوراق امتحان دانشجویی از دست داد. .

عکسی که همسرش پس از پیروزی جو بایدن در توییتر منتشر کرد

دکتر جیل بایدن اولین بانوی آمریکایی خواهد بود که دکترای خود را دریافت می کند.

وی در مصاحبه اخیر خود با CBS News گفت: “من به بسیاری از پناهجویان و مهاجران آموزش می دهم.” “من داستان هایشان را دوست دارم و می توانم به آنها در موفقیت کمک کنم.”

جیل بایدن از سال 2017 در ماه فوریه ، هنگامی که باراک اوباما دولت را به ترامپ تحویل داد و او با بایدن از کاخ سفید خداحافظی کرد ، خیریه ای به نام بنیاد بایدن برای خیریه اجتماعی و مبارزه با خشونت علیه زنان در دلاور تاسیس شد. داد.

انتظار می رود دفتر بانوی اول جیل بایدن در کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری رونق بگیرد.

روز پیروزی جو بایدن در ویمینگتون ، 2020 7 نوامبر ، رویترز

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا