عمومی

بانک‌ها نخستین گزینه تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

سعید زرندی ، معاون برنامه ریزی و برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، ساعت 18:30 برای بررسی دستورالعمل های اجرایی تأمین مالی شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) سخنرانی کرد و گفت: این رویکرد اصلی ما است. “این در نظر گرفته شده بودجه از طریق بانک ها ، و در مرحله بعدی بودجه با استفاده از روش های جدید انجام شد.

زرندی افزود: “در وزارت صمت ، ما با بانك ها در مورد فرآیندی به نام فرآیند رونق تولید به توافق رسیده ایم و واحدهای تولیدی از طریق سیستم بهینیاب (https://www.behinyab.ir) و مطابق به دسته های مشخص شده “این بخشی از سمینارهای استانی است که در آن نظرسنجی ها انجام می شود و بودجه شرکت با توجه به اولویت ها انجام می شود.

وی افزود: هر ساله حدود 30-50 هزار جلد برای ایجاد شرکت های تأمین مالی و سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است. در سال 1399 ، به 6 هزار و 200 بنگاه اقتصادی حدود 31 هزار و 200 میلیارد اعتبار داده شده است.

وی همچنین گفت: با همکاری بانک ها و وزارت صمت بیش از 24 شعبه بانک به سیستم ما متصل شده اند.
آرماناس خالقی ، یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق صنعت ، معدن و تجارت ، مهمان دیگر این برنامه ، اظهار داشت که قدرت شرکت در تأمین بودجه 1400 شرکت واقع بینانه تر از سال گذشته است و گفت که با افزایش تورم ، استقبال می شود نیازهای نقدینگی
وی ابراز امیدواری کرد که از سایر ابزارهای مالی برای کمک بیشتر به تجارت وزارت صمت ، نه فقط از طریق بانکها ، استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا