ورزش و تندرستی

بازنده؟ فقط پرسپولیس

به گزارش شفاف ، روزنامه دنیای اقتصادی وی نوشت: “سرانجام ، خط شکسته تعداد شکست پرسپولیس در لیگ بیستم حذف شد و سفیدپوشان اولین شکست خود را در فصل قبل از آلومینیوم اراک متحمل شدند. ضرری دردناک همراه با متن و حواشی مهم. پرسپولیس علی رغم فرود آمدن در دقایق ابتدایی بازی قدر این شرایط را ندانست و با دریافت دو گل مشابه با ضربه آزاد بازنده به رختکن رفت. بدون تجزیه و تحلیل فنی مورد نیاز بود. حتی با نگاهی به خلاصه مسابقات قبلی تیم اراکی ، مشخص شد که تیم با استفاده از شوت های مکرر خطرناک است. با این حال به نظر نمی رسد کادر فنی پرسپولیس بتواند این کار را انجام دهد و از رقبا تحقیق کند. آنها هنوز از موقعیت های فینالیست های آسیا منتظر رقابت محلی هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که سفیدپوشان در دو ماه گذشته فقط یک پیروزی در ناپلئون کسب کرده اند. سرانجام شکست پرسپولیس باخت عجیب استقلال مقابل سایپایی را مسموم کرد ، در حالی که در همان زمان پیروزی فولادو و سپاهان برابر رقبا قرمزها را بیشتر در معرض خطر قرار داد.

تصمیمات اشتباه ، توجیهات اشتباه

کادر فنی پرسپولیس اراک اشتباهات زیادی مرتکب شد. در غیاب جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان ، احسان حسینی و مهدی شیری در قلب خط دفاع استفاده شدند. واقعاً عجیب بود که قد کوتاه در این موقعیت برابر تیمی که تاکتیک آن استفاده از توپ های بلند است ، کوتاه باشد. بعداً تغییرات بی ثمر رخ داد. عزیمت احسان پهلوان که بهترین بازیکن پرسپولیس بود یا جدایی بهترین مهاجمان یعنی مهدی عبدی و وحیدو امیری. آرمان رمضانی نیز به یک جانشین همیشه بی نتیجه برای یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

بدتر از همه ، این بهانه بی پایان یحیی در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی است. او از کیفیت زمین انتقاد کرد و هزار بار کمبود بازیکن را بهانه کرد. اگرچه شناخت موجودی پرسپولیس در حال حاضر نسبت به تیمی مانند آلومینیوم اراک بسیار دشوار است. سرانجام سرمربی که دو روز پیش به وزیر ورزش داد تا مهدی رسول پناه را از هیئت مدیره برکنار کند (!) ، اخراج یکی از اعضای این سرپرست را بی فایده خواند. مجموعه ای از اعتراضات محافظت نشده.

دفاع فرستاده

بعد از اشتباهات عصر ، زمان جنگ غربی فرا رسید که پرسپولیس را به مرحله جدیدی از بحران منتقل کرد. مهدی رسول پناه که در این دوره انتقادات تندی از یحیی گل محمدی داشت ، سرانجام حال خود را از دست داد و چند ساعت پس از بازی با آلومینیوم در نامه ای سرگشاده ، مربی 14 نفره پرسپولیس را به بحث در برنامه زنده تلویزیونی دعوت کرد. . . بیانیه رسول پناه شامل چندین عنصر است. از تلاش های مکرر و دقیق یحیی برای افزایش تعداد قراردادهای ثبت شده بین او و چند بازیکن ، تا تلاش برای تعیین پاداش باخت در فینال لیگ قهرمانان! او همچنین یحیی را متهم می کند که سه بازیکن به لیست اضافی اضافه کرده است ، اما این باشگاه به سختی از سه بازیکن عبور کرد و دو نفر از آنها در فینال لیگ قهرمانان اصلاح شدند! واضح است که او پس از برکناری رسول پناه ، اکنون او هیچ بهانه عادی برای پاسخگویی به سرمربی پرسپولیس ندارد. “بنابراین رهبر مستعفی همیشه از خود دفاع خواهد کرد و البته بازنده همه این درگیری ها فقط پرسپولیس است.”

دکمه بازگشت به بالا