عمومی

۵ نکته درباره جدایی احتمالی بشار از پرسپولیس

ما از جزئیات قرارداد و فسخ قرارداد بشار رسن اطلاع نداریم ، اما این مصادف با نیاز مبرم باشگاه پرسپولیس به تأمین منابع ارزی برای پاسخگویی به تقاضای برانکو است که موضوع فروش راسان را نیز مطرح می کند. آیا این باشگاه می خواهد یکی از بهترین بازیکنان خود را به برانکو اهدا کند؟

به گزارش ترندونی ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “خبر بد برای پرسپولیسی ها تمام نشده است.” سیل خبرهای بد را حتی سفیدپوشان نمی توانستند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانند. هنگامی که بشار رسن به ایران بازگشت و امید به ادامه حضور خود در پرسپولیس را افزایش داد ، این بازیکن صبح چهارشنبه در یک پست اینستاگرامی از پرسپولیس خداحافظی کرد. این از نظر فنی به نفع قرمزها نیست.

بشار رسن رکورددار بیشترین تعداد پیراهن پرسپولیس در تاریخ باشگاه است. وی از ابتدای لیگ هفدهم و در حالی که 20 ساله بود به پرسپولیس پیوست و طی این سالها از نظر فنی بهتر شده است. بلوغ تدریجی راسنا در طول زمان کاملاً محسوس بوده است و شاید در مسابقات اخیر لیگ قهرمانان آسیا بهترین فوتبال این بازیکن به چشم می خورد. کیفیت بازی های کاتانو راسانو توسط همه مورد تحسین قرار گرفت و سرانجام این مسئله باعث شد تا او متوجه سایر باشگاه ها شود.

پرسپولیس قبل از پیوستن به قطر در لیگ قهرمانان آسیا علی علیپورو و مهدی ترابی را از دست داد اما عیسی الکثیر و احسان پهلوان جای خالی را به خوبی پر کردند. حتی سعید آقایی نیز توانست محمد نادری را از نظر دید غافلگیر کند. اما اکنون پر کردن جای خالی بشار رسن بسیار دشوار است. موجودی پرسپولیس به عنوان یک مهاجم میانی به گونه ای نیست که جایگزینی بشار آسان باشد. این تیم دارای عناصر سرعت و گاهی اوقات تکنیک است ، اما یک هافبک طراح واقعاً کمیاب است و توانایی حمل توپ و ارسال پاس های کلیدی را دارد. پرسپولیس در یک زمان بد بشار رسن را از دست داد. حساس ترین نود دقیقه تاریخ باشگاه در آستانه. اشغال جای خالی وی در یحیی گل محمدی کار آسانی نخواهد بود.

جدا از مسائل فنی ، شخصیت و نجابت بشار رسن در طول این 3 سال بسیار مشهور بوده است. او با تمام فراز و نشیب ها باشگاهی ساخت ، از سختی ها آزرده نشد و همزمان تیمش را با تمام وجود در زمین کار کرد. نجابت راسان حتی در پست خداحافظی مشهود است. در جایی که او همه کارها را انجام داد ، نباید رهبران باشگاه را مقصر این جدایی و هواداران دانست. اما هنگام ترک ستاره ها ، آنها معمولاً می خواهند کسی را در تصمیم گیری مقصر بدانند و کوزه ها را بشکنند.

یک بار دیگر مشخص شد که رسانه های قطر اطلاعات دروغین مربوط به فوتبالیست های شاغل در ایران را پوشش نمی دهند. در روزهای ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا ، رسانه ها از پیوستن روزبه چشمی به لیگ ستارگان خبر دادند. آنچه در ابتدا تکذیب و بعداً در عمل ثابت شد. این مورد راسان بود و با وجود امتناع های مکرر مدیر برنامه اش ، مشخص بود که این بازیکن در پرسپولیس قرار دارد.

سرانجام ، ما از جزئیات قرارداد و فسخ قرارداد بشار رسن مطلع نیستیم ، اما این مصادف با مصادف اضطراری باشگاه پرسپولیس به تأمین منابع ارزی برای پرداخت پول به برانکو برای مطالبه فروش راسان است. – آیا باشگاه می خواهد یکی از بهترین بازیکنان خود را به برانکو اهدا کند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا