حوادث و رویدادها

ایمن‌سازی یک گود رها شده در شمال تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز ایمن‌سازی یک گود رها شده در محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش ترندونی، علی نصیری با اشاره به اقدامات مدیریت بحران برای ایمن‌سازی گودهای رهاشده در سطح شهر تهران گفت: خوشبختانه با همراهی و تاکیدات شهردار محترم تهران تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شده است. در همین راستا نیز تعدادی از گودهای پرخطر رها شده در سطح شهر تهران مورد شناسایی و در اولویت ایمن‌سازی قرار گرفت.  

وی در خصوص ایمن‌سازی گود متعلق به یک پارکینگ طبقاتی در محدوده میدان فرهنگ در محله سعادت آباد تهران، اظهارکرد: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر تشکیل قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران، موضوع ایمن سازی گود فرهنگ در جلسه سوم این قرارگاه مطرح و در اولویت اقدام شهرداری تهران گرفت. به دلیل اهمیت موضوع ایمنی گود فرهنگ و احتمال خطر آن برای ساختمان‌های مجاور جلسه ستاد اضطراری مدیریت بحران کلانشهر تهران ویژه بررسی این گود در محل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تشکیل شد و موضوع ایمن سازی سریع گود فرهنگ مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: با پیگیری سازمان مدیریت بحران تهران و تدابیر اتخاذ شده و بنا بر گزارش شرکت اراضی عباس آباد عملیات فعال سازی کارگاه و ایمن سازی گود آغاز شده و پیگیری موضوع تا رفع کامل خطر گود و ایمن‌سازی آن در دستورکار قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران قرار دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا