اقتصادی

اگر بانکی وام بدون ضامن نداد، مدیر شعبه را برکنار کنید

وزیر اقتصاد و دارایی با روسای بانک ها تماس گرفت و اعلام کرد در صورت تایید تخلف شعبه بانک در پرداخت اماکن بدون ضامن، سریعا رئیس شعبه برکنار شود.

به گزارش ترندونی، نشست سراسری روسای شبکه بانکی کشور امروز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، روسای بانک های دولتی و سایر مدیران بانکی در اتاق جلسات شهید مدرس وزارت اقتصاد برگزار شد. شبکه بانکی کشور

اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این همایش گزارشی از اجرای پنج دستور ریاست جمهوری در نظام بانکی ارائه کرد که بلافاصله دستورالعمل های مربوطه برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم از ابتدای ماه گذشته به تصویب رسید. هفته در شبکه بانکی کشور

آخرین وضعیت اجرای پنج دستور رئیس جمهور به بانک ها

وی در خصوص واگذاری دارایی های بانکی نیز گفت: کارگروهی در خصوص بانک ها در این خصوص تشکیل شده و تصمیم شورای پول و اعتبار امروز برای واگذاری این دارایی ها به تولیدکنندگان برای بهره برداری از ظرفیت این دارایی ها ابلاغ شده است. دارایی های. برای تحریک تولید و اقتصاد».

اخلاقی افزود: دستور بعدی ریاست جمهوری برای نظام بانکی برخورد با حسابداران بد بانکی است که در این راستا با تکمیل اطلاعات و اطلاع رسانی مجدد بر پرهیز از ارائه خدمات بانکی به این افراد تاکید کرد. از سوی دیگر، برای بازپرداخت اضافه برداشت بر خلاف مصوبات شورای پول و اعتبار، دستورالعملی از سوی شورای پول و اعتبار در این زمینه در حال تصویب است تا بانک ها بتوانند سود آن را به طور مساوی دریافت کنند. در زمینه

مدیرعامل بانک از تشکیل کمیته ای در بانک ها برای بررسی موانع اصلاح خدمات مشتریان خبر داد.

تخصیص منابع برای وام های بدون وثیقه

همچنین در این جلسه احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران بانکی خواست تا ظهر فردا ظهر بخشنامه نحوه پرداخت کمتر از 100 میلیون دلار را در سایت بانک خود به مردم ارائه کنند. تومان بدون ضامن تا بتوانند جزئیات را ببینند و شرایط آنها را بدانند. همچنین روشی برای نظارت و اعتراض به فعالیت شعب در سایت بانک ها منتشر شود.

وی افزود: انتظار وزارت اقتصاد به اعتراضات مردم برای پرداخت ریز دستگاه های بدون ضامن ظرف 48 ساعت پاسخ داده می شود. از مدیران بانک ها می خواهم در صورت تخلف بانک ها، تغییر مدیران شعب را به تعویق نیندازند.

وزیر اقتصاد خطاب به روسای بانک ها گفت: می دانم در ماه های پایانی سال با مشکلات مالی مواجه هستید اما سعی کنید منابع را به این حوزه اختصاص دهید.

خاندوزی در پایان تاکید کرد: با وجود نظارت بانک‌ها برای پرداخت به شرکت‌های خرد بدون ضامن، مردم می‌توانند شکایات خود را به‌صورت آنلاین در سایت وزارت اقتصاد و دارایی ثبت کنند و این وزارتخانه در این خصوص اقدامات بعدی را انجام خواهد داد. سریع.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا