استان ها

انجام دهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز طی سال‌ جاری

دهمین عمل اهدای عضو را امسال در بیمارستان گلستان اهواز انجام می دهیم

دهمین عمل اهدای عضو امسال در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ترندونی از جانب اهوازدکتر علی اصغر دستیار با اعلام این خبر اظهار داشت: مردی 55 ساله که چند روز پیش به دنبال او بود. عارضه مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان گلستان اهواز بستری شدن در بیمارستان این علی رغم تلاش بی وقفه تیم بود درمانیمتاسفانه ضربه خورد مرگ مغز شسته شد و مشورت شد کارشناسان مرکز خرید اجزاء و بافت استان چوزستان پیوند زده شد خانواده او در کار خود خدا را راضی می کند قربانی عضو به بیماران لازم است رضایت و این عمل در روز یکشنبه پنجم تیرماه انجام شد.

سرگروه متخصص لینک عضو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازاز روند رضایت خانواده ها از اهدای عضو طی دو سال گذشته استقبال کرد و افزود: ویروس کرونا در دو سال گذشته، مردم به صورت روزانه به این مشکل کمک می کنند مسئول می دانند و خوشبختانه شناخت اهدای عضو در جامعه رو به رشد است.

جامعه متخصص پیوند دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان اظهار داشت: 20 پیوند در ابتدای سال انجام شد. کلیه و هشت لینک کبد ما متوجه شده ایم که این آمارهای مطلوب قطعاً ناشی از تلاش های فردی است کارکنان تیم پیوند در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به سختی کار می کنند و امیدواریم با این تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی دیگر شاهد مرگ هیچ بیمار در صف انتظار عضو نباشیم.

دکمه بازگشت به بالا