اقتصادی

انتقال فناوری که موجب کاهش طول درمان مبتلایان به سرطان می‌شود

یک محقق ایرانی مستقر در ایران که به کشور بازگشت و شرکت دانشبانیان را در پارک فناوری پردی تأسیس کرد ، فناوری های درمان سرطان سفارشی را منتقل کرده است و تیم تحقیقاتی این شرکت می گوید این روش هزینه و مدت زمان درمان را کاهش می دهد.

به گزارش ترندونی ، دکتر محمدرضا لورنژاد یک محقق ایرانی مقیم آلمان است که پس از 30 سال زندگی به ایران بازگشت و شرکتهای دانش بنیان را برای ارائه روشهای شخصی سازی درمان سرطان و انتقال فناوری به کشور تأسیس کرد.

وی معتقد است که با استفاده از درمان سرطان ، اثر داروهای ضد سرطان بیش از 70 درصد افزایش می یابد.

بافتهای سرطانی هر بیمار از نظر ساختار سلولی ، ماتریکس بین سلولی و رگهای خونی داخل عروقی کاملاً متفاوت هستند و از نظر ژنتیکی متفاوت هستند که همگی نقش اصلی را در درمان سرطان دارند. به همین دلیل است که باید تلاش شود تا یک راه حل منحصر به فرد برای درمان سرطان (داروی انسان محور) برای بیماران سرطانی ، به ویژه بیماران سرطانی مقاوم در برابر سرطان پیدا شود.

علاوه بر این ، از سال 2013 انجمن سرطان اروپا بر پزشکی فرد محور در درمان سرطان توسط متخصصان و بیماران سرطانی تأکید کرده است. بسته به ویژگی های بیمار و انواع داروها ، می توان تشخیص داد که کدام دارو ممکن است مثر باشد. بافتهای هدف.

با رویکرد انسان محوری در درمان ، تمرکز بر تحقیقات آزمایشگاهی و مدل سازی سرطان از بیماران سرطانی در آزمایشگاه ، آزمایش داروهای ضد سرطان و اثرات آنها بر روی مدل های فردی سرطان ، بهینه سازی درمان فردی سرطان و سالم سازی بیماران با حداقل هزینه ، حداقل عوارض بیشترین درمان با کیفیت انجام می شود.

اسماعیل عمدادی ، یکی از محققان این شرکت دانش بنیان ، با ترندونی مصاحبه می کند “طبق آمار ، در سال 1997 حدود 12000 نفر مبتلا به سرطان تشخیص داده شده اند و سرطان دستگاه گوارش بالاترین درصد است. ”وی با بیان اینکه روند سرطان در کشور بخصوص در سالهای اخیر رو به افزایش است ، گفت:

وی با تأکید بر اینکه سرطان دستگاه گوارش به ویژه سرطان معده در ایران بیشتر در مردان دیده می شود ، گفت: این بیماری بعد از سرطان پستان دومین سرطان شایع در زنان است در حالی که مرگ و میر ناشی از بیماری در این دو گروه است. بالاترین درصد مرگ و میر ناشی از سرطان.

اسماعیلی علت مرگ بیماران مبتلا به این سرطان را مراجعه به پزشک در مراحل آخر بیماری دانست و خاطرنشان کرد: از آنجا که از شیمی درمانی و سایر داروها برای درمان سرطان استفاده می شود و در بسیاری از موارد مقاومت دارویی در بیماران ایجاد می شود ، بی اثر کردن درمان

این محقق ادامه داد: برای ارائه راهی برای درمان بیماران با بیماران ، این شرکت با استفاده از روش های شخصی سازی بیماران را درمان می کند.

وی بر اساس جزئیات این روش ، توضیح داد: این روش باعث تولید بافت بیمار می شود و در محیط آزمایشگاه ، بافت بیمار به صورت سه بعدی و ارگانوئیدها کشت می شود و پس از این مرحله ، داروهای مختلف در درمان سرطان موثر است. بافت آزمایش شده و قابل تقدیر است.

این فناوری ادامه داد: “پس از دریافت پاسخ مناسب از بافت هدف ، به پزشك گفته می شود كه چه دوز دارو موجود است و چه زمانی برای بیمار مناسب است. به عبارت دیگر ، خدمات این شرکت به پزشکان کمک می کند تا دریابند کدام داروها در درمان افراد سرطانی م andثر است و کدام داروها بی اثر هستند.

اسماعیلی گفت: این روش هزینه های بیماران ، طول دوره درمان و مقاومت دارویی را کاهش می دهد و یادآور شد: داروهای مورد استفاده در این روش شامل انواع داروهای موثر در درمان سرطان است. این فناوری توسط دکتر لورنژاد ، مدیرعامل شرکت از آلمان به آلمان منتقل شده است و در حال حاضر اجرای آن در مراکز درمانی از وزارت بهداشت کد اخلاقی را دریافت می کند.

وی با بیان اینکه این روش درمانی در بیماران سرطانی در سطح اول و دوم مورد استفاده قرار می گیرد ، گفت: از کشت بافت ، انتخاب و تجویز دوز دارو ، بسته به نوع بافت و شرایط بیمار از 2 هفته تا یک ماه طول می کشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا