فرهنگ و هنر

اسرائیل پخش شبکه مسیحی آمریکایی را متوقف کرد

یک ایستگاه تلویزیونی اسرائیلی به زودی پخش این برنامه در یک شبکه مسیحی انجیلی را متوقف کرده است.

به گزارش ترندونی ، شورای پخش تلویزیون و ماهواره اسرائیل می گوید که کانال تلویزیونی جدید عبری به زبان عبری به مدت یک هفته به منظور تبلیغ مسیحیت و یهودیان به حالت تعلیق درآمده است.

براساس این گزارش ، این شبکه با نام شلانو اهداف اصلی خود را برای اخذ مجوز افشا نکرده است. شلانو یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی است ، خدا ، که کمتر از دو ماه پیش راه اندازی شد.

خدا تلویزیون یکی از بزرگترین شبکه های مسیحی انجیلی در جهان است و به جوامع موعود اسرائیل یهودی کمک می کند. عبارت “مسیح به ما تعلق دارد” از عبارت “مسیح متعلق به همه ما” گرفته شده است.

رسانه های اسرائیلی می گویند که تعلیق تلویزیون تماشای اسرائیل اقدامی بی سابقه است و برای اولین بار است که یک کانال مسیحی در اسرائیل پخش را متوقف می کند. در اسرائیل ، ترغیب یهودیان به تغییر دین در شرایط خاص غیرقانونی است.

اشر بیتون ، رئیس شورای پخش اسرائیل ، در نامه تعلیق نامه نوشت که اگر او می دانست که مخاطب هدف شلان جامعه یهودی در اسرائیل است ، هرگز مجوز پخش این کانال را صادر نمی کرد.

وی پخش برنامه های مسیحی برای مخاطبان یهودی را “پیچیده و حساس” توصیف کرد.

یک پخش کننده اسرائیلی به “تلویزیون خدا” گفت که می تواند برای مجوز پخش جدید درخواست کند و “توضیحی صمیمانه تر از ماهیت برنامه های خود” ارائه دهد.

پیش از این ، کانال Shellanu یک انتخابگر ویدیویی را در اختیار سیمپسون ، مدیرعامل God TV قرار داده بود. بیایید ببریم. “

پس از این اعلامیه ، شورای پخش كابل و تلویزیون ماهواره ای اسرائیل اعلام كرد كه تصمیم به قطع این شبکه خواهد گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا