اقتصادی

از سرگیری تولید هواپیماهای بوئینگ 787 در ایالات متحده

بوئینگ اعلام کرده است که بزودی عملیات ساخت هواپیماهای بوئینگ 787 خود را در کارخانه خود در ایالات متحده آغاز خواهد کرد.

به گزارش ترندونی ، بوئینگ که بدون شک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هواپیماها در جهان است ، اخیراً اعلام کرد که از 3 مه سال جاری میلادی فعالیت و تولید هواپیمای بوئینگ 787 خود در کارخانه چارلستون کارولینای جنوبی را آغاز کرده است. سال شروع شد و از سر گرفته می شود.

این کارخانه از 8 آوریل 2020 تحت تأثیر گسترده ویروس Corona به منظور قطع و وصل زنجیره انتقال و توزیع تعطیل و به حالت تعلیق درآمده است.

طبق بیانیه این شرکت ، مدیران ارشد کارخانه بوئینگ در کارولینای جنوبی از 30 آوریل به کار خود باز خواهند گشت و کارگران از ماه سوم شروع به کار در کارخانه می کنند.

براساس وب سایت ساده ساده ، اگرچه تولید و بهره برداری از برخی کارخانه های بو بوجود آمده است ، اما به نظر می رسد بسیاری از خطوط هوایی در سراسر جهان تحت تأثیر پیامدهای منفی و بحران های مالی ناشی از شیوع و ویروس های گسترده قرار دارند. Corona و کاهش شدید تقاضا برای سفر هوایی بسیاری از سفارشات او را لغو یا به تأخیر انداخت. به نظر می رسد علاوه بر خطوط هوایی ، این بحران بر خطوط هوایی اصلی جهانی مانند بوئینگ تأثیر گذاشته و تا ادامه وضعیت فعلی این کار را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا