جامعه و خانواده

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد

در گفت‌وگو با آنا؛

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به سوابق و تجریه وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی، گفت: احتمال رأی‌آوری او در مجلس بسیار بالا است.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: احتمال رأی آوری او در مجلس بسیار بالاست. 

وی به سوابق «نیکبخت» در وزارت جهاد کشاورزی پرداخت و افزود: تخصص و سابقه مدیریت او در جهاد کشاورزی به دهه ۶۰ تا به امروز برمی‌گردد و کاملا به حوزه‌ها و بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی هم آشنایی دارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آخرین سِمت او معاون وزیر بود؛ طبیعی است که به عنوان وزیر می‌تواند موثر باشد.

به گزارش آنا، پس از خروج «سید جواد ساداتی‌نژاد» از کابینه سیزدهم، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ۲۶ فروردین ماه در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

سرانجام ۲۲ خرداد رئیس‌جمهور در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»، محمد علی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

حسینی: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد

۲۳ خرداد هم نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. قرار است، جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه‌شنبه ۳۰ خرداد در صحن مجلس برگزار شود.

پیش از این مجلس یازدهم به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و صمت رای اعتماد داده بود.

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا