عمومیکسب و کار ایرانی برتر

آیا بوتاکس باعث چاقی صورت میشود

افرادی که صورت های لاغر و استخوانی دارند همیشه به دنبال راه هایی برای فرم دادن به صورت خود هستند. درمان های مختلفی برای کاهش وزن صورت وجود دارد، مانند تزریق فیلر چربی صورت، و پزشک شما تصمیم می گیرد که کدام درمان برای شما بهترین است. نیازی نیست بدن خود را با غذا یا چربی تامین کنید. علاوه بر چاق شدن از طریق تغذیه، راه های دیگری نیز برای چاق شدن وجود دارد. از دیگر خدمات کلینیک EyeGoal می توان به لیزر موهای زائد، پلاکت، تزریق ژل، مزوتراپی، تزریق فیلر، لیفت صورت و حجم دهی اشاره کرد.

با افزایش سن، کلاژن پوست کاهش می یابد، پوست حجم خود را از دست می دهد و در نتیجه، صورت نازک می شود. تزریق فیلر حفره های صورت را پر می کند و علائم پیری را کاهش می دهد. بوتاکس حجم صورت از دست رفته در اثر افزایش سن یا کاهش وزن را جبران می کند و چهره ای زیبا به شما می بخشد.

تزریق فیلر چربی صورت یکی از رایج ترین و راحت ترین روش های حجم دهی صورت است. بسیاری از افراد هر روز با استفاده از بوتاکس به سالن های زیبایی مراجعه می کنند تا از شر پوست نازک خلاص شوند. تزریق پرکننده چربی روشی مطمئن و موثر است که در کنار تغذیه مناسب و ورزش، به صورت حجم می دهد و فرم صورت را بهبود می بخشد.

تزریق فیلر چاقی صورت برای افراد دارای صورت استخوانی و لاغر مناسب است. مردم با مراجعه به کلینیک با موافقت پزشک این روش را انتخاب می کنند. تزریق فیلر باید متناسب با فرم پوست و صورت شما باشد تا بتوانید پس از تزریق به بهترین نتیجه برسید.

چه زمانی از تزریق فیلر برای چاقی صورت استفاده می شود؟

تزریق فیلر صورت برای برخی افراد استفاده می شود.به طور معمول، صورت لاغرتر به دلیل افتادگی پوست از تزریق فیلر استفاده می کند. سفت شدن و پیری پوست به دلیل افزایش سن باعث لاغر شدن صورت می شود. این نوع افراد به پزشک مراجعه می کنند، فیلر می گیرند و پوست افتادگی خود را درمان می کنند. تزریق فیلر باعث می شود صورت پرتر به نظر برسد. و جوان به نظر برسند

فواید تزریق فیلر برای چاقی

تزریق فیلر برای چاقی صورت یک روش جدید و سریع برای پرکردن و حجم دادن به صورت است. بوتاکس نواحی فرورفته صورت را پر می کند و ظاهر خستگی صورت را از بین می برد. با تزریق فیلر، شلی و چین و چروک پوست از بین می رود و حجم از دست رفته بازیابی می شود. گونه ها برجسته تر هستند و با تزریق فیلر صورت پرتر به نظر می رسد.

تزریق فیلر صورت را به طور یکنواخت پر می کند و به صورت حالت طبیعی می بخشد. پر کردن باید توسط متخصص انجام شود تا نتیجه خوبی حاصل شود. این روش یک روش ایمن و بدون عارضه برای آشکار کردن چاقی و پری صورت است. تزریق فیلر درد بسیار کم و قابل تحملی دارد و نتایج قابل توجهی می دهد.

نواحی مناسب صورت برای تزریق فیلر چربی

تزریق بوتاکس به صورت فقط به یک ناحیه محدود نمی شود و در نواحی مختلفی از صورت تزریق می شود. با تزریق فیلر در نواحی مختلف، چربی صورت زیباتر شده و چهره بهتر به نظر می رسد. گونه ها اولین جایی برای تزریق فیلر هستند زیرا گونه ها برای حجیم شدن صورت موثرترین هستند. در موارد دیگر پرکننده هایی در خط فک و زیر چشم که حجم و حجم خود را از دست داده اند با تزریق این نواحی انجام می شود.

تزریق به چین و چروک های اطراف دهان، لب ها و خطوط لبخند از دیگر قسمت هایی هستند که با از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز صورت را پرتر و جوان تر نشان می دهند. تزریق فیلر در نواحی مختلف باید با دقت و ظرافت انجام شود تا نتایج طبیعی حاصل شود.

نحوه انجام تزریق فیلر

تزریق فیلر برای چربی صورت یک روش ساده و سریع است که نیاز به دقت و مهارت دارد. برخی از بیمارانی که نیاز به بی حسی موضعی دارند روی نواحی مورد نظر کرم بی حس کننده می زنند و برای تزریق آماده می شوند. کیسه یخ روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد و سپس ژل مناسب با دقت بالایی اعمال می شود. با استفاده از یک سوزن ظریف، ژل به زیر پوست و به مناطق دارای چین و چروک و حجم کم تزریق می شود.

این روش حدود 40 دقیقه طول می کشد و هیچ دوره بهبودی پس از درمان وجود ندارد. نتایج معمولاً بلافاصله قابل مشاهده است. پس از مدت کوتاهی در نواحی تزریق شده از بین می رود. در برخی موارد، کبودی های کوچک نیز ممکن است رخ دهد که به سرعت ناپدید می شوند.

بوتاکس قابل تزریق است

بوتاکس تزریقی معمولا بر پایه اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک مولکول های آب را جذب و حفظ می کند و باعث می شود پوست صاف و شاداب به نظر برسد. محصولات مختلفی برای تزریق فیلر برای چاقی صورت وجود دارد و پزشک بر اساس ناحیه تزریق، نوع مناسب را انتخاب می کند. برای دستیابی به نتایج طبیعی و بسیار ظریف باید از محصولات و مارک هایی که در ناحیه لب ملایم تر هستند استفاده کرد.

برای برجسته کردن گونه ها و حجم دادن به آنها، تغییرات ساختاری لازم است، بنابراین از محصولات ضخیم تری در این نواحی استفاده می شود. انتخاب برند و نوع ژل مناسب را برای بهترین نتیجه و انتخاب بهترین محصول بر اساس تجربه به پزشک خود بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا