برون مرزی

آمریکا رسانه‌های محور مقاومت را توقیف کرد

عراق امروز به ویژه در معرض جنگ رسانه ای سازمان یافته ای است که هدف آن تشدید اختلافات فرقه ای ، آشوب های داخلی و خاموش کردن صدای مقاومت است.

در گذشته ، شبکه های اجتماعی وابسته به ایالات متحده ، به ویژه فیس بوک ، اعتدال و مقاومت در برابر ادعاهای مغایرت با استانداردهای آمریکا را متوقف کرده و عراقی ها را به اعتراض تشویق کرده اند.

وزارت دادگستری ایالات متحده ، برای دستیابی به هدفی از اواخر سال گذشته و با شدت بیشتری از سال 2021 در ماه مارس ، قصد داشت صفحات گروههای مقاومت مانند کتاب حزب الله و جنبش اسلامی النجبا را ببندد و همزمان اخبار را ببندد. سایتهای نزدیک به مقاومت ، مانند الاتتاجه. وی برای جلوگیری از مقاومت اسلامی در عراق ، خبرگزاری المعلومه و شبکه رسانه مقاومت را ایجاد کرد.

این اقدامات ایالات متحده برای مبارزه با آزادی بیان در عراق همزمان با تحریم منتقدان واشنگتن ، مردان مقاومت و مقامات دولت عراق مانند الحشد الشعبی ، قیس الخزعلی ، فالح الفیاض ، عصائب اهل بیت (ع) است. دبیر جهاد. الحق ، اکرم الکعبی ، دبیرکل النجبا and و هادی العامیری ، رهبر گروه سیاسی و پارلمانی الفتح و ده ها تن. شخصیت های دیگر

ناظران می گویند ، بسیاری از جریان های سیاسی عراق نیز تصمیم گرفته اند که در آستانه انتخابات عراق به از دست دادن حامیان خارجی خود پایبند نباشند.

برعکس ، گروه های مقاومت و فعالان اجتماعی حمایت کننده از مقاومت به طرق مختلف درصدد افزایش حضور خود در شبکه های اجتماعی برای افزایش آگاهی عمومی در پی این حمله بی سابقه رسانه ای بوده اند.

311311

دکمه بازگشت به بالا