ورزش و تندرستی

ثابت شد استقلال متعلق به هواداران است!

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ بحث حضور هواداران در تمرین استقلال در روزهای اخیر حواشی مختلفی را به‌دنبال داشته است. باشگاه استقلال ابتدا اعلام کرد به‌ مناسبت عید فطر هواداران در روز چهارشنبه می‌توانند تمرین آبی‌پوشان را از نزدیک تماشا کنند ولی در ادامه این باشگاه اطلاعیه جدیدی منتشر کرد و مدعی شد به‌دلیل همزماتی با عید فطر، مجوز حضور تماشاگران صادر نشده است.

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال پس از مصاحبه انتقادی جواد نکونام علیه مدیریت این تصمیم را گرفته تا در تمرین اتفاقات جدیدی علیه مدیران باشگاه رخ ندهد که این موضوع خشم جواد نکونام را در پی داشت و سرمربی استقلال از تصمیم مدیریت باشگاه انتقاد کرد.

با این حال تمرین امروز استقلال درحالی برگزار شد که تعداد زیادی از هواداران خودشان را به کمپ مرحوم حجازی رسانده بودند و مسئولان کمپ هم ناچار شد درها را برای حضورشان باز کنند. اتفاقی که بار دیگر نشان داد هواداران استقلال، صاحبان اصلی این باشگاه هستند و کسی نمی‌تواند جلوی حضورشان را بگیرد.

258 258

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا