ورزش و تندرستی

هواداران العربی بازیکن استقلال را نمی‌خواهند!

فرشید اسماعیلی ساعاتی پیش به عنوان جانشین مهرداد محمدی که به دلیل مصدومیت از لیست العرب حذف شد ، با باشگاه قطری قرارداد بست.

هواداران استقلال در فضای مجازی از این انتقال ابراز رضایت کردند و حتی از تیم قطری برای به دست آوردن اسماعیلی در صفحات باشگاه العربی تشکر کردند. این اظهارات باعث شد تا اکثر طرفداران عرب با انتخاب محمدی به عنوان جانشین ایران مخالفت کنند و بسیاری از کاربران قطری به این اقدام واکنش منفی نشان دادند.

مصرف کننده ای به نام عبدالله بن درهم در این باره نوشت: خریدهای باشگاه های دیگر را ببینید. این خرید باشگاه العربی است. به همین دلیل العربی نمی تواند بوی مربع طلای بالای میز را حس کند و نمی تواند به آن برسد.

کاربر دیگری به نام محمد قطر در صفحه طرفداری العربی در این باره نوشت: انتقادات زیادی از این بازیکن وارد شده و گفته می شود او بازیکن ضعیفی است.

یکی دیگر از کاربران قطری ، محمد المنصوری ، از مسئولان باشگاه العربی برای انتخاب سریع جایگزین مهرداد محمدی تشکر کرد و برای فرشید اسماعیلی آرزوی موفقیت کرد.

یکی دیگر از کاربران قطری ، سلطان الدوسری نیز نوشت: “سطح این بازیکن از مهردادو محمدی کمتر است ، اما امیدواریم او از العربی سود ببرد.”

مصرف کننده ای به نام Bosultan نیز در مورد این انتقال نوشت: “باشگاه های دیگر جذب Santi Cazorla و Jaime Rodr گ guez می شوند و باشگاه ما که مدعی رسیدن به ماه است ، فرشید اسماعیلی را جذب کرده است.”

بیشتر بخوانید: کاپیتان تیم ملی ایران با برگزاری مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار موافقت می کند

253 251

دکمه بازگشت به بالا