نان و مرغ و گوشت در صد شکایات مردمی

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران (سومات)، طی پنج ماهه امسال بیشترین شکایات در گروه نان، مرغ و گوشت، میوه، محصولات فروش تضمینی بوده است. لوازم خانگی شکر و شکر و سرویس ماشین مربوط به فروش مجدد بود کم فروشی بود نه فاکتور.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ترندونی، اظهار کرد: در پنج ماهه امسال 317 هزار و 884 مورد بازرسی از صنعت توزیع و خدمات در استان تهران انجام شد و 31 هزار و 210 پرونده تخلف به ارزش 573 میلیون به معاونت های نظارتی وارد شد. اداره بازرسی سازمان تشکیل و جهت بررسی و تعیین وقت به مراجع ذیربط ارجاع شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 31 هزار و 879 پرونده قاچاق بررسی شد، تصریح کرد: طی این بررسی ها 248 پرونده به ارزش 64 میلیارد تومان تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان حراست استان تهران نیز از ساماندهی 25 هزار نفر در این مدت خبر داد. و 918 مورد گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، بازرسان اصناف، پلیس حفاظت بهداشتی و درمانی و اقتصادی و غیره. 133 میلیارد تومان.

محمدی پور همچنین از اعزام 54 هزار بازرس در پنج ماهه امسال خبر داد. 708 شکایت که 26 هزار 287 – متخلفین، 28 هزار. 421 – شما تخلف نکرده اید.

به گفته این مسئول، در مدت یاد شده بیشترین شکایات مربوط به گران فروشی، کم فروشی و عدم فاکتور و در گروه محصولات مربوط به نان، مرغ و گوشت، میوه، خدمات پس از فروش خانگی بوده است. لوازم خانگی، شکر و ماشین.

چگونه شکایت کنیم؟

مردم می توانند با مراجعه به ستاد خبری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و شهرستان های تابعه و یا تلفن (124)، پورتال سازمان های پشتیبانی به آدرس الکترونیکی www.cppo.ir، در سایت (124) نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند. ir) و به درخواست «آوکستین» شکایت کنید.

بر اساس قانون نظام صنفی، برخی از مهم‌ترین تخلفات صنفی عبارتند از فروش مجدد، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم اجرای قوانین قیمت‌گذاری و توزیع، فروش اجباری، کم‌فروشی و کاهش فاکتور.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا