سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

این افراد نمیتوانند ابرو بکارند

وقتی صحبت از جوانسازی و افزایش زیبایی صورت می شود، مردم توجه زیادی به ابرو نمی کنند. در حالی که ابروها می توانند سن واقعی افراد را نشان دهند. اگرچه با افزایش سن ابروها نازک و ظریف تر می شوند، اما عوامل دیگری مانند جای زخم یا بیماری های خاص نیز در کاهش حجم ابرو موثر هستند. بنابراین حتی اگر هیچ چین و چروکی روی پوست صورت وجود نداشته باشد، افتادگی ابروها هم در خانم ها و هم در آقایان می تواند فرد را مسن تر از حد معمول نشان دهد.

کاشت ابرو مشکل نازک شدن ابروها را حل کرده و چهره را جوان می کند. فرد می تواند ضخامت ابروهای خود را قبل از کاشت تعیین کند. فرآیند کاشت ابرو ساده است و نتیجه کاشت آن بسیار شکیل و زیبا است.

به منظور تعیین کاندیداهای صحیح و نادرست برای کاشت ابرو باید مشاوره با متخصص پیوند انجام شود.

چه کسانی می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

در برخی موارد افراد نمی توانند از روش کاشت ابرو استفاده کنند. شایع ترین چنین مواردی، انتظارات بیجا از متقاضی کاشت ابرو است، زمانی که ناحیه اهداکننده خیلی کوچک است و امکان برداشت مو وجود ندارد.

سایر شرایطی که مانع از کاندید مناسبی برای پیوند چشم می شود، برخی بیماری های پوستی مانند لوپوس دیسکوئید، لیکن پلان، پسوریازیس و ریزش موی ناحیه ای است.

برخی از مشکلات ژنتیکی فرد را از استفاده از کاشت ابرو باز می دارد. این مشکلات عبارتند از دیابت، اختلالات خونی، زخم های ضعیف و امکان خوردن گوشت.

مشاوره برای تعیین نامزدهای مناسب و نامناسب

بهترین راه برای اینکه بفهمید چه کسانی نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند مراجعه به متخصص کاشت مو است. در این جلسه، پزشک پرونده پزشکی بیمار و میزان ریزش ابرو را بررسی می کند تا مشخص شود که آیا روش برای بیمار موثر است یا خیر. نکات زیر در مشاوره قبل از کاشت موی ابرو مهم است.

سابقه پزشکی متقاضی

برای تعیین روش صحیح کاشت ابرو، مطالعه تاریخچه پزشکی ضروری است. اکثر مردان و زنان مبتلا به ریزش مو یا طاسی کاندید عمل جراحی کاشت ابرو هستند. البته چیزهایی مانند مواد مخدر; نوع پوست یا جراحی قبلی باید ارزیابی شود. متقاضی باید به طور دقیق و کامل سابقه پزشکی را برای پزشک توضیح دهد.

پوست سر را بررسی کنید

برای ارزیابی میزان ریزش مو و تعیین تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت مو یا ابرو باید پوست ناحیه مورد نظر بررسی شود. در این مرحله تراکم مو به طور کامل بررسی می شود و پزشک میزان موهای نازک را با میزان موهای پرپشت مقایسه می کند. همچنین پزشک نازک شدن تارهای مو را که در اثر پارگی فولیکول های مو و کاهش ضخامت و طول مو ایجاد می شود، بررسی می کند.

در صورت عدم وجود عوارض پوستی در ناحیه مورد نظر، ارزیابی پوست بدون مشکل انجام می شود. در این مرحله پزشک تصویری از خط رشد ابروها و ابروهایی که باید در نواحی بدون مو کاشته شود را به متقاضی نشان می دهد. متقاضی با مشاهده این تصویر می تواند نکات مورد نظر خود را به پزشک بیان کند.

نکات اساسی کاشت ابرو

توضیحاتی که پزشک در جلسه مشاوره ارائه می دهد، شبهات و نگرانی های متقاضی را برطرف می کند متخصص کاشت مو مراحل کاشت چشم را در هر مرحله به طور کامل و دقیق توضیح می دهد و زمان لازم برای کاشت چشم را مشخص می کند. قبل از انجام پیوند چشم، پزشک اقدامات لازم را برای متقاضی توضیح می دهد.

اقدامات لازم بعد از عمل کاشت ابرو

پس از توضیح پزشک در مورد کاشت ابرو، در صورتی که فردی به کاشت ابرو علاقه مند باشد، پزشک در مورد اقدامات مورد نیاز پس از کاشت ابرو توضیح می دهد. در این مرحله، پزشک اطلاعاتی در مورد اقدامات مراقبتی پس از لانه گزینی و زمان بهبودی در اختیار متقاضی قرار می دهد. سپس پزشک به تمام سوالات متقاضی پاسخ می دهد و از صورت او عکس می گیرد. عکس جنبه های مختلف زیبایی و نقص ابرو را نشان می دهد.

یکی از دوستان یا اعضای خانواده را به جلسه مشاوره بیاورید

بهتر است متقاضی برای حضور در جلسه مشاوره به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود به پزشک مراجعه کند. تجربه نشان می دهد فردی که با ویژگی ها و طرز فکر متقاضی آشنایی دارد، در کسب نتایج مناسب در جلسه مشاوره تاثیر بسیار مثبتی دارد. همچنین یک فرد همراه می تواند به متقاضی کمک کند تا زمان مناسب کاشت ابرو را برنامه ریزی و تعیین کند.

چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

این امکان وجود دارد که موهای ابرو نیز مانند موهای سر به مرور زمان نازک شوند. بنابراین زنان و مردان در هر سنی با مشکل ریزش موهای ابرو مواجه هستند. این مشکل بر زیبایی چهره تاثیر منفی می گذارد و باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود.

در مورد میزان ابروهای پرپشت پس از کاشت، تصمیم گیری به عهده متقاضی است. برخی از افراد فکر می کنند کاشت ابرو ابروها را ضخیم تر از آنچه که باید باشد می کند. فرد قبل از کاشت می تواند میزان ضخامت و نتیجه مطلوب را تعیین کند. کاشت ابرو باید به طور یکنواخت انجام شود و باعث جوانسازی و افزایش زیبایی صورت شود.

برخی افراد تمایل به داشتن چشم های نازک دارند. جایگزینی چشم یک راه عالی برای بهبود چشم این افراد است. علاوه بر سن و فرم طبیعی چشم، دلایل استفاده از لنزهای تماسی به شرح زیر است:

تریکوتیلومانیا (اختلال در کشیدن مو). این اختلال همچنین شامل کندن یا کندن ابروها می شود.

بیماری سیستمیک

حذف بیش از حد موهای زائد ابرو

شیمی درمانی رادیوتراپی

جای زخم ناشی از سوراخ کردن، سوختگی یا خالکوبی

نحوه انجام کاشت ابرو

کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام می شود. برای دستیابی به بهترین نتایج، جراح عمل کاشت را با دقت و حساسیت زیادی انجام می دهد.

برای اینکه کاشت طبیعی به نظر برسد، به طور متوسط ​​بین 250 تا 400 تار مو برای هر ابرو مورد نیاز است. این میزان مو با توجه به اندازه و ظاهر ابروهای متقاضی و همچنین نتیجه دلخواه هر فرد متفاوت است. کاشت هر مو باید مطابق جهت رشد موهای دیگر ابرو انجام شود. برای اینکه ابروها پرپشت و یکدست به نظر برسند، موها باید خیلی نزدیک به هم قرار گیرند.

برای جلوگیری از ایجاد اسکار، از یک سوزن بسیار ظریف برای استخراج فولیکول های مو استفاده می شود. فولیکول های مو معمولا از ناحیه پشت گوش منشا می گیرند. سپس از سوزن های کوچک برای تنظیم موهای ابرو استفاده می شود. فرآیند تنظیم ابرو بسیار دقیق و ظریف است.

قبل از کاشت ابرو، از بی حس کننده موضعی برای جلوگیری از درد استفاده می شود. پس از کاشت، فرد نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و می تواند به خانه بازگردد.

آیا استراحت و استراحت بعد از کاشت ابرو ضروری است؟

برخی افراد پس از کاشت ابرو نیازی به استراحت زیادی ندارند. سایر افراد ممکن است به یک یا دو روز استراحت پس از کاشت نیاز داشته باشند. زمان مورد نیاز برای تعطیلات یا استراحت بستگی به روش کاشت ابرو و میزان موهای ابرو مورد نیاز برای پنهان کردن جای زخم دارد. ناحیه کاشت ابرو ممکن است برای چند روز قرمز باشد. در این صورت بهتر است کاشت ابرو قبل از تعطیلات انجام شود.

نتایج کاشت ابرو

100 تا 200 گرافت برای کاشت ابروی متوسط ​​و 200 تا 400 پیوند برای کاشت ابروهای بلند مورد نیاز است.

برخی افراد برای مدت کوتاهی دچار کبودی یا تورم می شوند. دوره نقاهت پس از کاشت ابرو کوتاه است و در این دوره هیچ دردی وجود نخواهد داشت.

دیدن نتایج کامل پیوند زمان می برد، اما نتیجه کاشت ابرو دائمی است. کاشت ابرو باعث بهبود ظاهر و ضخامت ابروها می شود. پس از چند هفته، برخی از موهای کاشته شده می ریزند. ریزش ابرو بخشی طبیعی از روند بهبودی است و موهای جدید دوباره رشد می کنند. یک سال طول می کشد تا نتایج کاشت ابرو به طور کامل مشاهده شود.

موهای کاشته شده به رشد خود ادامه می دهند. بنابراین باید به طور مرتب (حدودا هر 4 هفته یکبار) ابروهای خود را کوتاه کنید تا حالت خود را حفظ کنید. اگر ابروهای شما مرتباً کوتاه نشده باشند، موهای کاشته شده به رشد خود ادامه می دهند. بنابراین زمان خاصی را برای کوتاه کردن ابرو در نظر بگیرید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت چشم به متخصص کاشت مو، کلینیک مورد نظر و میزان موهای مورد نیاز برای کاشت چشم بستگی دارد.

مناسب ترین فرد برای کاشت ابرو

چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟ برای پاسخ به این سوال باید در مورد تاثیر افراد صحبت کرد و فهمید چه کسانی برای جراحی ابرو مناسب نیستند. همانطور که گفته شد، گاهی اوقات زنان از تکنیک هایی مانند خالکوبی برای جبران کمبود چشم خود استفاده می کنند.

علاوه بر مزایای ذکر شده در ابتدای این مقاله؛ یک ابروی متناسب و پر مزیت این است که فرد را جوان و قوی نشان می دهد. حتی گفته می شود که ابروهای ضخیم در مردان نشان دهنده قدرت جوانی و قدرت مردانه است.

همانطور که می دانید پزشکی خالکوبی را رد می کند و تایید نمی کند.

این به این دلیل است که جدا از تمام مشکلاتی که بعداً یک خالکوبی می تواند روی پوست شما ایجاد کند، بزرگترین مشکل تاتو این است که دائمی است و قابل تغییر نیست و بیشتر اوقات روی پوست شما تأثیر می گذارد. . فضا. موهای ابرو را پر کنید و ممکن است از مدل خالکوبی خود خسته شده باشید و قصد تغییر آن را داشته باشید، اما نمی توانید. اما کاشت ابرو مشکل شما را حل می کند.

این عمل زیبایی برای چنین افرادی مناسب است.

در واقع اگر قصد استفاده از تاتو و تغییر آن را دارید، بهتر است به روش زیبایی شناسی ابرو اضافه کنید.

این به این دلیل است که پزشک شما می‌تواند پیوند ابرو را مستقیماً در خالکوبی انجام دهد و به رشد ابروهای شما مانند روز اول ادامه دهد و اکنون شما یک کاشت ابرو زیبایی انجام می‌دهید.

چه کسی مناسب کاشت ابرو نیست؟

بحث سلوا در مورد عمل زیبایی افرادی است که نمی توانند از عمل زیبایی اکستنشن مژه استفاده کنند. افرادی که نمی توانند از این روش زیبایی استفاده کنند عبارتند از:

1- اولین گروه از افرادی که نمی توانند از این روش استفاده کنند، کسانی هستند که اختلالات تیروئیدی دارند. دلیل این امر این است که به دلیل این بیماری بدن چنین افرادی نمی تواند تولید هورمون ها را کنترل کند که باعث ریزش مو می شود.

به همین دلیل حتی اگر ابروها را جابجا کنند، بعد از مدتی همه آنها از بین می روند، موهای بانک مو که روی ابروها زده می شود خیلی مضر نیستند و همچنین آسان نیستند.

اما از آنجایی که اختلالات تیروئید بر هورمون های موثر بر رشد مو و ابرو تاثیر می گذارد، کاشت ابرو در این زمینه موثر نیست و فولیکول های کاشته شده نمی توانند موهای جدید تولید کنند.

2- دسته بعدی تریکوتیلومانیا یک بیماری روانی است. این بیماران وسوسه می شوند که سر و موهای خود را بردارند. این بیماران نیز باید ابتدا توسط روانپزشک تحت درمان قرار گیرند و سپس می توانند از روش کاشت مژه استفاده کنند.

در واقع آسیب ابرو در این افراد یکی از عوارض این بیماری روانی است. اگر دوباره رشد نکند، در آن قسمت از ابرو کچل خواهید شد.

اگر قصد کاشت ابرو را دارید حتما به یک متخصص مانند بهترین کاشت ابرو شیراز پی جو مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا