سلامت و دانش

پیامدهای روانی همه‌گیری کرونا در هند

گزارش های مختلف حاکی از آن است که افراد بیشتری در هند نسبت به قبل از اپیدمی Covid-19 و قرنطینه و محدودیت های مرتبط با آن در جستجوی مشاوره و مشاوره حرفه ای در زمینه بهداشت روان برای خود و اطرافیان خود هستند.

به گزارش ترندونی ، تحقیقات نشان داده است که هند با 16.5 مورد در هر 100000 نفر در منطقه آسیا بیشترین آمار خودکشی را دارد و سوابق رسمی اداره ملی جرایم این کشور (NCRB) نشان می دهد این رقم در سال 2019 3 است. افزایش 4

ونشول نیان ، فارغ التحصیل روزنامه نگاری 26 ساله از دانشگاه هند ، تنها سه ماه پس از اخراج کارفرما در گوا ، در خانه خود در دهلی نو اقدام به خودکشی کرد.

اما دوستانش معتقدند ونسول گرچه از این اخراج ناراحت بود اما قصد خودکشی نداشت ، اگرچه همه گیری و بی خانمانی فشار روانی را افزایش داد.

دکتر روانپزشک دکتر ساموریتا پاتار می گوید که از 25 مارس. محدودیت قرنطینه در جلسات مشاوره آنلاین آغاز شده است.

براساس مرکز نظارت بر اقتصاد هند (CMIE) ، مرکز تحقیقات اقتصادی در بمبئی در آوریل-آگوست به دلیل محدودیت در تجارت و تجارت تقریبا 21 میلیون هندی به دلیل رکود ، کار خود را از دست داد.

برخی بیکاری را عامل اصلی بروز فاجعه و افسردگی در جوانان در هند می دانند. بیکاری برای بسیاری از فارغ التحصیلان کشور در حال افزایش است ، که با اپیدمی ها و قرنطینه همراه است.

با انتقاد از دولت هند به دلیل عدم فراهم آوردن فرصت های شغلی کافی برای جوانان این کشور ، کارشناسان می گویند اوضاع باید در اسرع وقت تغییر کند و این گزارش ها فقط مربوط به از دست دادن شغل در بخش رسمی است ، در حالی که وضعیت غیررسمی حتی بدتر است.

به گزارش اسپوتنیک ، در سال 2018. یک مطالعه سازمان بین المللی کار نشان داد که حدود 81٪ هندی ها در بخش غیررسمی کار می کنند و علی رغم نظارت آشکار دولت بر بخش غیررسمی ، هزینه قرنطینه انسانی در این بخش مشهود است. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا