ورزش و تندرستی

عکس| نیمار اختلافش با امباپه را علنی کرد

پس از درخواست نیمار به پاری سن ژرمن برای جدایی از باشگاه فرانسوی، اکنون این وینگر برزیلی در آستانه پیوستن به الهلال عربستان قرار گرفته است. نیمار 31 ساله با هدف بازگشت به بارسلونا پاریس را ترک کرد، اما در نهایت ایستگاه بعدی او در مستطیل سبز لیگ عربستان خواهد بود. با این حال وینگر برزیلی اعتقاد دارد که دلایل دیگری نیز او را به درهای به سمت درهای خروج از پاری سن ژرمن کشاند.

نیمار با لایک کردن یک پست در اینستاگرام، تأیید می‌کند که یکی از شروط تمدید قرارداد کیلیان ام باپه با پی‌اس‌جی، خروج ستاره برزیلی از پاریس بوده است. در کپشن این پست که در واقع بازنشر یک خبر از نشریه معروف اکیپ است نوشته شده: «تابستان گذشته، کیلیان ام باپه به طور قاطع به پاری سن ژرمن اطلاع داد که دیگر نمی‌خواهد در این باشگاه نیمار را ببیند. حال امسال در یک روز خبر پیوستن نیمار به الهلال به گوش می‌رسد و ام باپه بسیار خوشحال به تمرینات پاری سن ژرمن بازمی‌گردد!».

عکس| نیمار اختلافش با امباپه را علنی کرد

257 251

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا