ورزش و تندرستی

غیررسمی: عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس پیوست

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ به نقل از ورزش سه عیسی آل‌کثیر که اتفاقاتی عجیب را در دوران حضور در پرسپولیس پشت سر گذاشت، در ابتدای فصل راهی سپاهان شد و اکنون طی توافق دوباره با مدیران سرخپوشان بار دیگر با پیراهن این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

آل‌کثیر که پیش از مسابقات گروهی لیگ قهرمانان در فصل 2020 به جمع سرخپوشان اضافه شده بود، با نمایشی موفق در این رقابت‌ها در ادامه شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت و به واسطه شادی گلش، با محرومیت شش ماهه مواجه شد.

او با پشت سر گذاشتن این محرومیت بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و با گلزنی در دربی محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران کسب کرد. اما در ادامه مصدومیت رباط صلیبی او را با دوری دوباره از ترکیب سرخپوشان و یحیی گل‌محمدی مواجه کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و آل‌کثیر در پایان فصل و در پنجره زمستانی به دلیل درخواست مالی بالاتر و پیشنهاداتی که در اختیار داشت، با مدیران تیم به توافق دست نیافت و در ادامه راهی سپاهان شد.

حضور او در جمع شاگردان ژوزه مورایس تا پایان نیم فصل به طول انجامید و در نهایت او در پنجره زمستانی فسخ قرارداد خود را دریافت کرد. در شرایطی که بحث زیادی درباره آینده این مهاجم وجود داشت، او امروز در جلسه با مدیران پرسپولیس شرکت کرد.

در این جلسه توافقات ابتدایی صورت گرفته و این بازیکن توانست رضایت مدیران پرسپولیس را برای بازگشت شکل دهد.

قرار است فردا نیز جلسه‌ای نهایی بین طرفین شکل گیرد و در نهایت عیسی آل‌کثیر بار دیگر به جمع پرسپولیس اضافه شود و کار خود را در این تیم دنبال کند. پرسپولیس پیش از این موفق شده بود عبدالکریم حسن را جذب کند و اکنون دومین خرید خود را نیز به سرانجام رسانده و اگر مشکل خاصی شکل نگیرد او فردا قراردادش را با این تیم به امضا خواهد رساند.

257 251

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا