اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

بهترین کشور برای ثبت شرکت در اروپا

برای مشاوره شرایط کشور برای ثبت شرکت

سرمایه گذاران زیادی هر ساله به ثبت شرکت در خارج علاقه نشان داده و جویای شرایط آن می شوند، اما به دلیل عدم دریافت اطلاعات و مشاوره های کافی در نهایت کشور نامناسبی را برای ثبت شرکت انتخاب می کنند. سرمایه گذاری در هر کدام از کشورهای جهان شرایط خاص خودش را داشته و هزینه های متفاوتی دارد، به همین دلیل افراد ابتدا باید تمامی قوانین محل مورد نظر را برای سرمایه گذاری و همچنین مراحل ثبت شرکت در بهترین کشور را جویا شده و سپس به انجام اقدامات لازم بپردازند.

بهترین کشور برای ثبت شرکت معمولا با توجه به میزان تمکن مالی یا اهداف سرمایه گذار از این کار متفاوت خواهد بود. در این مقاله به بررسی دقیق شرایط بهترین کشور برای ثبت شرکت، هزینه های سرمایه گذاری از روش مذکور و هزینه بهترین کشور ها برای ثبت شرکت پرداخته شده و لیست بهترین کشور برای ثبت شرکت در دسترس قرار گرفته است. افراد با مطالعه مقاله در پیش رو همچنین با ارزان ترین محل ها، میزان درآمد و مزایا و معایب این سرمایه گذاری آشنا خواهند شد.

بهترین کشور برای ثبت شرکت در واقع محلی خواهد بود که شرایط سخت گیرانه ای نداشته و هزینه خیلی بالایی برای ثبت شرکت در آن جا مورد نیاز نباشد و همچنین مراحل ثبت شرکت در بهترین کشور پیچیده نباشد. معمولا افراد تمایل دارند از طریق این نوع سرمایه گذاری به اقامت دائم محل مورد نظر خود نیز دست یابند که بررسی تمام این شرایط و قوانین قبل از هر گونه سرمایه گذاری ضروری است.

شرایط بهترین کشورها برای ثبت شرکت

در مورد شرایط بهترین کشورها برای ثبت شرکت و هزینه آن باید گفت افراد بهتر است ابتدا را انتخاب کرده و سپس جزئیات و قوانین آن را مورد بررسی قرار دهند. معمولا هر محلی با توجه به سیاست های خود یک سری قوانین را برای سیاست گذاران خارجی تعیین می کند که لیست شروط عبارت است از:

افراد برای ثبت شرکت در تهران طبیعتا باید تمکن مالی کافی داشته و توانایی پرداخت هزینه بهترین کشور برای ثبت شرکت، هزینه اجاره یا خرید محل شرکت، دریافت مجوزهای لازم، خرید وسایل لازم و زیرساخت ها و همچنین استخدام نیروی انسانی را داشته باشند.

عدم نیاز به همکاری با شریک خارجی

برخی از کشورهای خارجی برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری از فرد می خواهند که حتما یک شریک محلی را با خود همراه کرده و به یک فرد خارجی به صورت مستقل این اجازه را نخواهند داد. اما لازم به ذکر است که کشورهای خاصی مانند اسپانیا این قانون را نداشته و به فرد خارجی بدون داشتن شریک محلی اجازه ثبت شرکت را می دهند.

معمولا کشورهای خارجی از دارندگان شرکت ها مالیات می گیرند و سرمایه گذاران باید به این مورد توجه کنند که برخی از محل ها مزیت عدم پرداخت مالیات را دارند. برای مثال اگر فرد در مناطق آزاد گرجستان شرکتش را ثبت کند از پرداخت مالیات معاف خواهد شد.

برخی از شرکت ها خدماتی بوده و خدمات خاصی را ارائه می دهند که نیاز به منبع بخصوصی ندارد. اما برخی دیگر از افراد کالاهایی را به فروش می رسانند که نیاز به منابع اولیه دارد. کشورهایی مانند نیوزلند دسترسی گسترده ای به منابع تجدید پذیر داشته و نیاز به استفاده از سوخت فسیلی در آن جا کمتر می باشد.

افراد باید در نظر بگیرند که بهترین کشور برای ثبت شرکت محلی است که هزینه زندگی در آن پایین تر بوده و شانس دریافت سود در آن جا بالاتر به حساب بیاید. افراد جهت ثبت شرکت قطعا یک سرمایه گذاری اولیه هنگفتی را انجام داده و تمایل به بهره برداری از سرمایه خود با توجه به مراحل ثبت شرکت در بهترین کشور دارند که در صورت بالا بودن مالیات ها و وجود رکود اقتصادی در کشور مقصد ممکن است این اتفاق نیفتد و سرمایه به هدر برود.

هزینه ثبت شرکت در بهترین کشورها

بعد از بررسی شرایط بهترین کشور برای ثبت شرکت نوبت به کسب اطلاعات در مورد هزینه و میزان تمکن مالی لازم خواهد رسید. افراد لازم است بدانند که هزینه ثبت شرکت در بهترین کشور با توجه به قوانین و نوع شرکت یعنی مسئولیت محدود، سهامی خاص یا سهامی عام بسیار متفاوت می باشد که جدول کلی قیمت در زیر آورده شده است.

کشور حداقل هزینه لازم
اسلواکی  حدودا 5.000 یورو
مجارستان HUF 3000000
لهستان  PLN 5000
اسپانیا  حدودا 3000 یورو
نیوزلند حدودا 100.000دلار نیوزلند
هلند  1250 الی 3100 یورو

سرمایه گذاران برای کسب اطلاعات دقیق تر در هزینه ثبت شرکت در بهترین کشورها ابتدا باید کشور مورد نظر خود را مشخص نمایند. با توجه به این که نوع شرکت، و همچنین تعداد کارکنان، خدمات و گستردگی آن تاثیر مستقیمی بر روی مبلغ مورد نیاز دارد، به همین دلیل پیشنهاد می شود افراد ابتدا بررسی های لازم را درباره مراحل ثبت شرکت در بهترین کشور انجام داده و سپس تصمیم بگیرند.

مراحل ثبت شرکت در بهترین کشورها

مراحل ثبت شرکت در بهترین کشورها معمولا یکسان بوده و گاهی اوقات ممکن است با توجه به سیاست های یک کشور خاص تا حدی متفاوت باشد. آشنایی با شرایط و هزینه بهترین کشور ها برای ثبت شرکت و همچنین نحوه این کار بسیار مهم می باشد که در ادامه مراحل لازم همراه با توضیحات آورده شده است.

انتخاب بهترین شرکت برای ثبت شرکت

افراد قبل از هر چیز باید بررسی های لازم را انجام داده و بهترین محل را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

بررسی شرایط و مدارک، انتخاب نوع کشور

افراد لازم است با بررسی شرایط بهترین کشور برای ثبت شرکت و هزینه های لازم نوع شرکت خود را انتخاب کنند. انواع شرکت ها می تواند به چند دسته شرکت با مسئولیت محدود، سهامی خاص و سهامی عام تقسیم شوند.

برای ثبت شرکت و شروع کار تجاری افراد باید بیزنس پلن داشته باشند. بیزنس پلن می تواند یکی از مدارک لازم برای دریافت ویزای سرمایه گذاری هم به حساب بیاید.

ثبت اولیه شرکت به صورت آنلاین

با توجه به کشور مقصد و قوانین آن مراحل اولیه ثبت شرکت می تواند متفاوت باشد. معمولا فرد باید نام شرکت خود را انتخاب کرده و برای ثبت آنلاین و اینترنتی آن اقدام کند.

شرکت باید حتما یک اساسنامه منظم و معتبر داشته باشد. لازم است در اساسنامه میزان سهم شرکا مشخص شده و قابل مشاهده گردد.

افتتاح حساب بانکی در کشور مقصد

سرمایه گذار برای دریافت ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت خود باید در کشور مقصد حساب بانکی باز کند. انتقال دادن حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت به حساب بانکی باز شده ضروری می باشد.

برخی از کشورها فرد سرمایه گذار را تحت شرایطی از پرداخت مالیات معاف می کنند. اما اگر این قانون در کشور مقصد برقرار نباشد فرد باید کد مالیات دریافت کرده و مالیات ها را پرداخت نماید.

پس از طی کردن مراحل ذکر شده سرمایه گذار می تواند فعالیت شرکت خود را شروع کرده و خدمات مورد نظر خود را ارائه دهد. افراد باید توجه داشته باشند که هرقدر شرکت بزرگ تر و گسترده تر باشد، نیاز به پرداخت مالیات بیشتر و استخدام نیروی بیشتر هم خواهد داشت. معمولا یک شرکت با مسئولیت محدود هزینه کمتر و شرایط مناسب تری را برای سرمایه گذاران دارای تمکن مالی پایین تر خواهد داشت.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در بهترین کشورها

آشنایی با قوانین مربوط به دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در بهترین کشورها برای تمامی سرمایه گذاران ضروری است. افراد بعد از بررسی شرایط بهترین کشور برای ثبت شرکت، هزینه بهترین کشور برای ثبت شرکت و کسب اطلاعات در مورد بهترین کشورها برای ثبت شرکت باید با نحوه اخذ اقامت دائم و شهروندی محل مورد نظر خود به طور کامل آشنا گردند.

در مورد دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در بهترین کشورها باید گفت که معمولا کشورهای خارجی از سرمایه گذاران استقبال کرده و تحت شرایطی اقامت دائم را به آنان اعطا می کنند. معمولا فرد برای دریافت اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری باید مدت 5 سال در محل مورد نظر اقامت داشته و از قوانین آن جا پیروی نمایند. پرداخت مالیات به صورت منظم و عدم برخورداری از سابقه کیفری برای اخذ اقامت بسیار مهم می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا