عمومی

تیراندازی در مرکز خرید شهر دالاس آمریکا

پلیس در محل تیراندازی اعلام کرد که سه نفر هدف گلوله قرار گرفته اند که هر سه کودک هستند.

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس، در تیراندازی در یک مرکز خرید در منطقه آلن در نزدیکی شهر دالاس در ایالت تگزاس در آمریکا چند نفر هدف گلوله قرار گرفتند.

این تیراندازی در محوطه بیرونی فروشگاه روی داد. به دنبال این تیراندازی نیرو‌های پلیس به محل اعزام شده اند. این تیراندازی در ساعت ۳:۴۰ بعد از ظهر به وقت محلی روی داد. پلیس در حال تحقیق درباره این تیراندازی است.

شبکه تلویزیونی دابیلو اف‌ای ای تی وی گزارش داد که پلیس در محل تیراندازی اعلام کرد که سه نفر هدف گلوله واقع شده اند که هر سه کودک هستند. پلیس اطلاعاتی درباره وضعیت آن‌ها اعلام نکرد. کلانتر محل اعلام کرد که فرد تیرانداز در تیراندازی پلیس کشته شده است.

در تصاویری که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است مردم در حال فرار به یک پارکینگ هستند و صدای تیراندازی شنیده می‌شود. بیش از ۳۰ خودروی پلیس به محل اعزام شده اند و محل ورودی فروشگاه مسدود شده است. چندین دستگاه در محل مشاهده می‌شوند.

تصاویری هوایی گرفته شده از محل از حضور خودرو‌های زره پوش و خودرو‌های پلیس در خارج از محل فروشگاه حکایت دارد. چندین دستگاه آمبولانس هم از شهر‌های مجاور به محل تیراندازی اعزام شده اند.

شهر آلن در ۴۰ کیلومتری شمال شهر دالاس واقع شده است و ۱۰۵ هزار جمعیت دارد.

دکمه بازگشت به بالا