استقلال ۲ – پدیده صفر؛ غلبه مجیدی بر رحمتی در بازی ۱۱۰ دقیقه‌ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ترندونی ،

در دیدار پایانی هفته بیست و یکم لیگ برتر ، استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی با نتیجه 19:15 بازی کردند و 2 گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رساندند و رحمتی و شاگردانش با دست خالی به مشهد رفتند.

آرماناس رمضانی در دقیقه 16 + 90 برای استقلال و مهدی قائدی گلزنی کرد. با این نتیجه شاگردان مجیدی 40 امتیاز کسب کردند و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کردند. پدیده نیز با 28 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

این مسابقه به دلیل قطعی برق در دقایق پایانی مسابقه دو بار قطع شد و دو تیم 10 دقیقه منتظر بودند تا برق به ورزشگاه برگردد و چراغ ورزشگاه روشن شود.

نیمه اول؛

در دقیقه چهارم ، ارسلان مطهری دروازه بان پدیدهو را ناامید کرد اما پس از آن توپ روی پای او افتاد و به آگوستوس رسید تا این موقعیت را از دست بدهد. بعد از حدود 30 دقیقه بازی با موقعیت بسیار پایینی دنبال شد و در دقیقه 35 بازیکنان پدیده در یک دقیقه دو موقعیت خوب داشتند که هر دو از دروازه سیدو حسینو حسینی بیرون آمدند.

اگرچه بازی بسیار کم بود و هر دو تیم فرصت های زیادی نداشتند ، این شاگردان سیدو مهدی رحمتی در نیمه اول بودند که تمایل بیشتری برای ایجاد موقعیت ها و گشودن دروازه های استقلال داشتند.

در دقیقه 45 بازی ، Arsalano Motahari از تیم Asalas Nemati سعی می کرد تابوت رو خاموش کنه ، اما ضربه او که از سمت چپ زده شده بود با ضربه از بالای دروازه به تیر دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم؛

نیمه دوم توسط مهدی قائدی با کمک آرمانوی رمضانی انجام شد که در دقیقه 48 حمله استقلال از سمت راست بازی دروازه فراهانی را باز کرد و استقلال را به جلو برد.

در دقیقه 51 بازی ، مهدی قائدی با یک شوت از سمت چپ فاصله داشت تا برتری Padideh رو از دست بدهد و دفع توپ عالی و به موقع از Farahani ، تیم میزبان رو نجات میده. در دقیقه 54 بازی ، محمدas Reza Fallahianas نزدیک بود که برتری تیم مهمان رو بدست بیاره ، چون ضربه محکم و پرقدرت دروازهبان رو دفع کرد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 62 ، Arsalanas Motahari ضربه کرنر رو به سمت راست برای Farahani ارسال کرد که ضربه او رو با یک ضربه سر از بالای دروازه دریافت کرد. یک دقیقه بعد ، دروازه پدیده دوباره تهدید شد که سر مرادمند با ضربه سر قاسمی نژاد از خط دروازه به کرنر رفت.

بعد از 84 دقیقه ، ورزشگاه ساکت شد. بعد از حدود پنج دقیقه ، مشکل حل شد ، اما بعد از دو یا سه دقیقه ، یکی از کانون های توجه دوباره خاموش شد ، اما داور با مشورت ناظر بازی ، تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

بعد از گل استقلاللو ، بازی آرامتر بود اما بازیکنان رحمتی تسلیم نشدند و دقیقه 10 + 90 ضربه نعمتی به محوطه جریمه به دروازه استقلال برخورد کرد و دروازه حسینی باز نشد. در دقیقه 90 و 16 شوت سرکش پدیده پس از مداخله حسینی به تیر دروازه استقلاللو برخورد کرد.

تیم استقلاللالو: سیداس حسیناس حسینی ، عرفاس غلامی ، سیاواس یزدانی ، محمداس حسیناس مرادمنداس ، وریا غفوری (محمداس دانشگراس 46) ، مسعوداس ریگی ، مهدی مهدی پور (مهدی قائدی 46) ، آرشاس رضی

ترکیب پدیده: میلاداس فراهانی ، علی نعمتی ، احساناس حسینی ، رضا یزداندوستاس (حساما پورهاشماس 59) ، یوسفاس واکیا ، محمداسا رضا فلاحیاناس (صادق صادقی 59) ، امیر حسین جعفری (حسین مهراباس 59) ، آموس ، عرفاناس معصومی

دکمه بازگشت به بالا