استان ها

ثبت 511 حادثه ویژه در هفته گذشته در کشور

به گزارش خبرگزاری ترندونی، جعفر میعادفررئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در طول هفته گذشته 185 حادثه ویژه ترفیکی و 326 حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت شد، افزود: خوشبختانه در حوادث ویژه هفته گذشته در بخش ترافیکی 22 درصد و در بخش غیرترافیکی 3 درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش داشته ایم.

وی تعداد مصدومان و بیماران حوادث ویژه هفته گذشته را دو هزار و 11 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: یک هزار و 369 نفر از بیماران و مصدومان به مراکز درمانی منتقل و 642 نفر نیز در محل درمان شده اند. همچنین 52 درصد از مصدومان و بیماران مربوط به حوادث ترافیکی و 48 درصد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده اند.

رییس سازمان اورژانس کشور به مصدومیت یک هزار و 51 نفر در 185 حادثه ویژه ترافیکی در طول هفته گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین حادثه ویژه ثبت شده در کشور مربوط به استانهای خراسان با 20 و فارس و مرکزی با 13 حادثه بوده است. همچنین بیشترین مصدومان سوانج ترافیکی به ترتیب مربوط به استانهای خاراسن رضوی با 157 نفر و اصفهان با 97 نفر بوده است.

میعاد فر از ثبت 19 مورد حادثه ویژه مرتبط به آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز خبر داد و گفت: در این حوادث منجر به مصدومیت 44 نفر شد و این حوادث معادل 5 درصد از سوانح غیرترافیکی ویژه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا