بحث بهره وری جدی گرفته شود

بحث بهره وری جدی گرفته شود

ترندونی/ خوزستان معاون اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه موضوع بهره وری در قانون ابلاغی باید جدی گرفته شود، گفت: از 90 تسهیلات استان فقط 44 مورد بهره وری را گزارش کرده اند که جای تاسف دارد.

آقارضا فتوحی امروز (12 آذر) در جلسه کمیته بهره وری استان در خوزستان گفت: اگر بخواهیم بهره وری استان را در منابعی مانند نفت خلاصه کنیم. و گاز، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و آبی که در استان وجود دارد می توان گفت تنها جایی است که از منابع خوزستان استفاده نکرده است.

به گزارش ترندونی، وی افزود: بر اساس قانون منتشر شده، موضوع بهره وری باید جدی گرفته شود. جای تاسف است که 90 واحد در استان وجود دارد و تنها 44 واحد از نظر عملکرد پاسخگو هستند. از 44 تاسيسات، 2 تاسيسات ملي هستند.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در این زمینه دو موضوع وجود دارد یا اینکه دستگاه ها به بهره وری توجه نکرده اند و مشکل را باور ندارند یا دوستان ما گزارش بیشتری دریافت نکرده اند یا انجام نداده اند. آنقدر که نیاز داشتند.»

فتوحی گفت: مهم ترین رکن این است که در جلسه اول همه دستگاه ها باشند و این 90 دستگاه بیایند و در این جلسات گزارش یا راهکارهایی از نظر بهره وری به دستگاه ها ارائه شود.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تسهیلات گسترده و طولانی که با منابع اعتباری ارائه می شود نیز باید پاسخگو باشد.

وی افزود: موضوع دستگاه های آموزشی و حضور آنها در این جلسات باید تایید شود تا گزارشی تهیه شود تا مثلا در هر جلسه 20 دستگاه حضور داشته باشند و گزارش دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا