برون مرزی

جشن مردم عراق به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، 8 عراقی روز جمعه برای جشن پیروزی مقاومت فلسطین در غزه یک تجمع اتومبیل برگزار کردند.

گزارش شده است که جشنواره اتومبیل در منطقه الرصافه بغداد برگزار می شود و طی آن هشت عراقی با اتومبیل خود جشن گرفته و پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.

اختلافات بین گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ، 10 ماه مه ، پس از پایان اعتصاب مقاومت در تل آویو بر سر لزوم پایان دادن به حملات در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا امروز صبح (جمعه) ادامه داشت ، رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی حمله کرد و زنان و کودکان فلسطینی را به قتل رساند و گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایات به این جنایات پاسخ دادند. آنها یک موشک عظیم پرتاب کردند. حمله و سیستم گنبد آهنین نتوانست آنها را متوقف کند.

عصر دیروز ، هنگامی که برخی منابع خبری از احتمال آتش بس خبر دادند ، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به طور رسمی با آتش بس و آتش بس با واسطه مصر موافقت کرد.

ساعتی بعد ، گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه های جداگانه ای اعلام کردند که آتش بس را برقرار می کنند در حالی که تل آویو آتش بس برقرار می کند.

به گفته یونیسف ، در پی تجاوزات اسرائیل در مناطق مختلف نوار غزه ، حدود 107000 نفر مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

طبق گزارش یونیسف ، حداقل 50 م institutionsسسه آموزشی و 20 تسهیلات بهداشتی آسیب دیده اند و حدود 50 درصد از خطوط آب آسیب دیده اند.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا