برون مرزی

رژیم صهیونیستی سه نامزد انتخابات فلسطین در قدس را بازداشت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، پلیس صهیونیست امروز شنبه شنبه سه نامزد انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین را در قدس بازداشت کرد.

به گزارش روسیا الیوم ، منابع فلسطینی گفتند که دو بازداشت شده به نام های اشرف العوار و ناصر قوس نامزد لیست فتح بوده اند و راتیبه الناطه نیز در فهرست فدا بوده است.

رژیم صهیونیستی سه کاندیدای فلسطینی را دستگیر و آنها را از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در بیت المقدس منع کرد.

کاندیداهای مجلس قانونگذاری فلسطین از لیست گروه های الامل الوطنی پس از جلوگیری رژیم صهیونیستی از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی توسط رژیم صهیونیستی با طرفداران خود در خیابان صلاح الدین قدس گرد هم آمدند و تأکید کردند که بیت المقدس عربی است و حاکمیت آن متعلق به آن است. به این متعلق به فلسطینیان است و هیچ انتخاباتی بدون قدس انجام نمی شود.

نیروهای اسرائیلی امروز مسیر هتل سن جورج را مسدود کردند و از ورود نامزدها به لیست نامزدها و شرکت کنندگان جلوگیری کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین در آستانه انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین برای شکست انتخابات ، بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی ، به ویژه جنبش حماس در کرانه باختری را آغاز کرد.

در اواخر دسامبر سال گذشته ، محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، تاریخ انتخابات پارلمانی (قانونگذاری) را پس از یک وقفه 15 ساله و انتخابات ریاست جمهوری را پس از یک وقفه 16 ساله و انتخابات مجلس شورای ملی تعیین کرد. .

وی در این فرمان تأکید کرد که انتخابات پارلمانی در سال 2021 برگزار می شود. 22 مه (1 ژوئن 1400) ، انتخابات ریاست جمهوری 31 ژوئیه (9 آگوست 1400) و شورای ملی در 31 آگوست. (9 سپتامبر)

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا