برون مرزی

پیام شدیداللحن حماس به رژیم صهیونیستی

جنبش حماس اخیراً پیامی محکم به رژیم صهیونیستی ارسال کرد.

به گزارش ترندونی ، روزنامه الاخبار لبنان روز سه شنبه نوشت: جنبش حماس در سفر اخیر هیئت امنیتی مصر به نوار غزه پیامی محکم به رژیم صهیونیستی ارسال کرد.

این روزنامه به نقل از برخی منابع در جنبش حماس نوشت: یک هیئت امنیتی مصری برای بررسی دو مورد اطمینان در غزه و تبادل زندانیان بین حماس و رژیم صهیونیستی وارد نوار غزه شده بود ، اما حماس پیامی محکم از طریق اسرائیل ارسال کرد. گفت که اگر رژیم بخواهد از انتخابات به ویژه در بیت المقدس جلوگیری کند ، اوضاع غزه منفجر خواهد شد و درگیری نظامی با این رژیم وجود دارد.

در همین حال یحیی سنوار ، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه ، حدود یک ماه و نیم پیش هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی باعث خرابکاری و موانعی در انتخابات فلسطین شود ، مقاومت همه معادلات را از بین می برد. حالت

منابع سیاسی می گویند خاورمیانه همچنین پیام هشدار دهنده ای از طرف حماس از نماینده صلح سازمان ملل ، تور وینزلند دریافت خواهد کرد.

حماس به بازداشت نامزد دیگری در لیست انتخابات خود پاسخ می دهد

حماس همچنین دستگیری نامزد دیگری را در لیست خود در کرانه باختری به شدت محکوم کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، این جنبش در واکنش به اسارت ناجی آسی ، نامزد انتخابات “قدس قول ماست” گفت ، بازداشت ناجوانمردانه عاصی بیانگر ذهنیت و دکترین جنایتکار صهیونیست است. دولت و ارتش ، شهروندان فلسطینی را تحت تعقیب و بازداشت قرار داده است. شرکت در انتخابات یک حق کاملاً قانونی برای همه ملل جهان است.

حماس تأکید کرد که مردم فلسطین به هیچ وجه از برگزاری انتخابات و صحبت با صندوق های رای و انتخاب رهبران خود برای پیشبرد پروژه آزادی خودداری خواهند کرد.

این جنبش از کلیه نهادهای بین المللی و کشورهای جهان خواست که رژیم صهیونیستی را به دلیل تروریسم و ​​جنایات علیه مردم فلسطین کاملا تحریم کنند.

قابل ذکر است که شب گذشته سربازان رژیم صهیونیستی با حمله به خانه نجیح عاصی ، نماینده لیست انتخاباتی حماس ، در شهر بیره ، “قدس وعده ماست” و وی را دستگیر کردند.

خانواده عاصی گفتند که ارتش اسرائیل همچنین رایانه و برخی وسایل شخصی وی را نیز توقیف کرد.

علا Ham حمیدان ، سخنگوی حماس ، دستگیری عاصی را به شدت محكوم كرد و تأكید كرد كه این دستگیری ها نشانه خشونت نظامی اسرائیل و با هدف ارعاب فلسطینیان ، به ویژه در آستانه انتخابات است.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی شیخ حسن وردیان ، یکی از رهبران حماس و یکی از اعضای لیست جنبش را در جنوب کرانه باختری بیت لحم دستگیر کرد.

شیخ وردیان یکی از اعضای لیست انتخاباتی “قدس وعده ماست” است. وی بیش از 10 سال در زندانهای اسرائیل به سر می برد.

پایان

دکمه بازگشت به بالا