برون مرزی

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت گزینه راهبردی ماست/پاسخ ما به تجاوز دشمن یکپارچه خواهد بود

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین جهاد اسلامی و حماس در بیانیه‌ای مشترک، دشمن صهیونیستی را از هرگونه حماقت علیه ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه برحذر داشتند و گفتند که پاسخ ما به هرگونه تجاوز دشمن قاطع و متحد خواهد بود. .

به گزارش ترندونی، سران حماس و جهاد اسلامی روز دوشنبه نشست مهمی در شهر غزه برگزار کردند و پس از این دیدار بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت، انتخاب راهبردی و برگشت ناپذیر ماست و با هماهنگی عالی بین دو حرکت به رهبری گردان های قسام و گردان های قدس به مقاومت ادامه می دهیم و دشمن صهیونیستی را از هرگونه حماقت علیه ملت و مقاومت فلسطین برحذر می داریم. قهرمان، و پاسخ ما به هر تجاوزی از سوی دشمن مشخص و متحد خواهد بود.

در این بیانیه مشترک تاکید شده است که رهبران جهاد و حماس نشستی در سطح رهبری هر دو جنبش با حضور رهبران سیاسی، نظامی و امنیتی برگزار کردند که در آن راه‌های تقویت پروژه مقاومت را مورد بحث و بررسی قرار دادند و سازوکارهای تقویت مردمی و مردمی آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند. حمایت ملی

حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که در این دیدار روابط دوجانبه در همه زمینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تقویت فعالیت های مشترک و فعال سازی کمیته های مشترک دو جنبش در زمینه های سیاسی، امنیتی و نظامی توافق شد.

در این بیانیه آمده است: اتاق عملیات مشترک مقاومت یک دستاورد ملی است که همه گروه‌های فلسطینی در یک سیستم به سرکردگی گردان‌های قسام و قدس در آن شرکت و فعالیت می‌کنند و همه تلاش می‌کنیم تا نقش و مواضع آن را تا زمان آزادسازی تقویت کنیم. فلسطین و ما در تلاش برای بازگرداندن پناهندگان هستیم.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین از سازمان های خودگردان کرانه باختری خواستند دست از آزار و اذیت و دستگیری مجاهدان فلسطینی بردارند و هر چه سریعتر زندانیان سیاسی به ویژه در زندان اریحا را آزاد کنند و به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان دهند. پروژه فاجعه بار اسلو را رها کرده و به مقاومت کامل و همه جانبه به صورت واقعی و عملی بپردازید.

رهبران جهاد اسلامی و حماس با تشکر از همه ملت‌های اسلامی و عرب و آزادگان جهان که در حمله اخیر به غزه از ما حمایت کردند، افزودند: به آنها اطمینان می‌دهیم که مقاومت فلسطین متحد است و می‌تواند معادلات جدیدی را بر دشمن تحمیل کند. و برخورد با آن یکپارچه است.

در پایان این بیانیه مشترک از کشورهای اسلامی و عربی به ویژه جمهوری اسلامی ایران، مصر، قطر، احزاب عربی و اسلامی برای دفاع از مردم فلسطین تقدیر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا