اقتصادی

ضرورت تداوم اصلاح ناترازی بانک‌ها/تسریع در پرداخت وام ازدواج

استاندار بانک مرکزی با ارزیابی میزان اثربخشی شبکه بانکی در آموزش شرایط زندگی به دلیل شیوع ویروس کرونا ، بر ادامه نقش بانکها در رونق بازار سرمایه تأکید کرد و گفت: بانک ها وام های ازدواج را پرداخت می کنند و اقدامات مناسبی را برای تسهیل و تسریع مسکن هموطنان و افزایش عرضه مسکن انجام می دهند.

به گزارش ترندونی ، استاندار بانک مرکزی با مدیران کل بانک مرکزی دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه همتی با ارزیابی دستاوردهای بانکها در پرداخت 21 میلیون میلیارد اشیاء زنده به 21 میلیون هموطن ، بر لزوم اطمینان از تداوم تسهیلات واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرنا تأکید کرد.

فرماندار بانک مرکزی با تأکید بر اهمیت بانک های خارج از شرکت با انتقال دارایی و دارایی خود ، گفت: با ادامه انتقال سهام خود در شرایط فعلی بازار سرمایه ، بانک ها می توانند به تعمیق بازار برای اصلاح و کاهش نابرابری کمک کنند. وی همچنین به بانكها توصیه كرد كه از شرایط مطلوب در این بازار برای جمع آوری سرمایه از نقطه انتشار سهام به عنوان یك رویكرد معمول و معمول در سیستم مالی جهانی استفاده كنند.

همتی با ارائه گزارش سفر اخیر خود از عراق ، گفت: حجم بالای صادرات به عراق و در نتیجه منابع ارزی حاصل شده فرصت خوبی برای کشور است و اعلام کرد: از اینجا تهیه می شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات مشابهی که در آینده انجام خواهد شد تا از فرصت ها در سایر کشورها استفاده شود.

رئیس شورای پول و اعتبار همچنین از سران نظام بانکی خواست تا در سال “جهش تولید” اقدامات لازم را انجام دهند و استفاده از این ابزار را گسترش دهند ، زیرا مراحل صدور مجوز تکمیل و اعلام شد.

در این جلسه همتی با توجه به فصل برداشت گندم ، خواستار مشارکت فعال در شبکه بانکی کشور و برنامه ریزی لازم برای بانک ها شد تا از منابع لازم برای خرید گندم برخوردار باشند.

سرانجام ، استاندار بانک مرکزی تأکید کرد: بانک ها در روند تسویه حساب وام ازدواج ، سرعت بخشیده و تسهیل می کنند ، همچنین اتخاذ تدابیر مناسب و راه حل های عملی برای حل مشکل مسکن هموطنان و افزایش عرضه مسکن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا