استان ها

پیدا شدن پیکر جوان ۲۳ ساله شیرازی در رودخانه سپیدرود/ ایست قلبی جوان فومنی ساکن تهران در ارتفاعات ماسوله

به گزارش خبرگزاری گیلانو بورنا؛ رئیس جمعیت هلال احمر استان گیلنا با اشاره به گزارش غرق شدن یک مرد 23 ساله شیرازی در رودخانه سپیدرود گفت: هلال احمر گیلان منتشر شده است.

غلامی با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر تصادف ، تیم های امداد و نجات هلال احمر متشکل از تیم های پاسخ سریع به همراه تدارکات و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر گویان با بیان اینکه جسد یک مرد غرق شده در طی این حادثه پیدا شد ، اذعان کرد: پس از یک عملیات جستجو که کمتر از 24 ساعت به طول انجامید ، جسد یک مرد غرق شده امروز ، پنجشنبه 6 ژوئن ، ساعت 10:00 دقیقه پیدا شد. آبادا ، شهری در رودبار ، توسط امدادگران هلال احمر پیدا شد و به پلیس تحویل داده شد.

شیاوش غلامی با بیان اینکه درمورد تصادف یک حمله قلبی جوان فومنی در اوج ماسوله ، گفت: “دیروز جوانی 19 ساله فومنی که در تهران زندگی می کرد به همراه دو تن از بستگانش برای پیاده روی به ماسوله ارتفاعات رفتند و سکته قلبی کردند.”

رئیس هلال احمر گیلان اضافه کرد: “دیروز که بستگان در ساعت 5.30 دقیقه با مرکز عملیات هلال احمر تماس گرفتند ، تیم امداد و نجات ساکنان استان و دو تیم از جمعیت هلال احمر فومن درست قبل از رسیدن به ارتفاعات ماسولی اعزام شدند.” کارگران امداد و نجات متاسفانه جوان فومنی در اثر ایست قلبی درگذشت و تیم های امداد و نجات که با اقدامات لازم عصر دیروز توانستند صبح امروز ساعت 5 صبح جسد را از ارتفاعات ماسولیس بیرون آورند و تحویل پلیس دهند.

غلامی با توصیه به هموطنان و مسافرانی که استان گیلان را برای مقصد خود انتخاب می کنند ، یادآور شد: مردم عزیز و عزیز ما باید در مکان های خاصی که پروژه های ساحلی در آن انجام می شود شنا کنند و در مکان های غیر طراحی و رودخانه ها شنا کنند. از پرهیز جدی جلوگیری کنید ، همچنین افرادی که از بیماری های مختلفی به ویژه بیماری های قلبی رنج می برند از رفتن به ارتفاعات خودداری می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخ به تماس 24 ساعته اضطراری ، خاطرنشان کرد: 112 (تماس اضطراری) 24 ساعته برای دریافت اطلاعیه در مورد حوادث احتمالی انسانی در دسترس است.

عکس_2020-06-04_21-06-25 (2)

دکمه بازگشت به بالا