حوادث و رویدادها

یک نفر در دزفول اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سارقان مسلح و سوداگران مرگ و مفسدان و تبهکاران، حکم اعدام یک محکوم به تجاوز به عنف در زندان دزفول برگزار شد.

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی آماده اظهار کرد: با توجه به شناسایی متهم توسط شاکی، اقاریر صریح وی در دادگاه و سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده، اتهامات وی در دادگاه کیفری یک استان خوزستان، محرز شناخته و علاوه بر تحمل دو سال حبس از بابت شروع به سرقت، در خصوص اتهام دیگر وی، به اعدام به شیوه متعارف محکوم شد.

به گزارش دادگستری کل خوزستان، وی افزود: این فرد در مرداد سال ۱۳۹۸ با ورود به منزل یکی از شهروندان به قصد سرقت، مرتکب زنای به عنف شده بود.

وی گفت: دادگستری استان خوزستان با حضور مدیران انقلابی و قضات شجاع و ولایتمدار به امت قهرمان و شهیدپرور استان خوزستان اطمینان کامل می‌دهد که با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در برابر همه کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را سلب نمایند، با قاطعیت تمام ایستادگی نموده و احکام الهی را اجرا می‌کند.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا