نماینده گروه BMW گفت که در سال 2022 این شرکت حدود 100000 وسیله نقلیه کمتر را با 2.4 میلیون خودرو فروخت، اما سهم خودروهای تمام الکتریکی فروخته شده را بیش از دو برابر کرد و به نزدیک به 10 درصد از کل فروش رسید.
به گزارش ترندونی، به نقل از رویترز، این خودروساز آلمانی قصد دارد در سال 2023 سهم خودروهای برقی را از کل فروش به 15 درصد برساند.
برند اصلی BMW در سال گذشته 2.1 میلیون دستگاه فروخت. وسایل نقلیه و در سال 2021 – رکورد 2.2 میلیون واحدها چون محدودیت های کووید-19 در چین مانع عرضه شد و تورم اروپا بر تقاضا ضربه زد.
در حال حاضر، BMW حجم فروش کمتر را با قیمت های بالاتر جبران کرد و در سال 2022 سود سه ماهه سوم باید افزایش یابد. تمام سال 2022 سازنده خودرو اطلاعات فروش را در 10 ژانویه ارائه خواهد کرد.
انتهای پیام