اقتصادی

فروش “تیگو ۸ پرو” به خاطر قیمتش ممنوع شد

رئیس یک سازمان حقوق مصرف کننده و تولیدکننده با اشاره به قیمت گذاری محصول جدید مدیریت خودرو (تیگو 8 پرو) که به تازگی رونمایی شده و بدون توجیه قیمت آن 1 میلیارد و 750 میلیون یورو بوده، از فروش این خودرو خبر داده است. .

به گزارش ترندونی، شرکت خودروسازی مدیران خودرو از محصول جدید خود با نام تیگو 8 پرو در مراسمی مجلل امروز شنبه (25 دی) رونمایی کرد. اما در این مراسم همه از قیمت تعیین شده برای این محصول چینی شوکه شدند.

یک روز پس از مراسم رونمایی، این کراس اوور هفت نفره مونتاژ شده با قیمت باورنکردنی و باورنکردنی یک میلیارد و 750 میلیون تومان (به همراه 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی و 5 سال یا 10 بار خدمات رایگان) به فروش رسید. ) از طریق نمایندگی های مجاز خودرو شروع به کار کرد. اگرچه قیمت این کالا بسیار غیرمنطقی تعیین شد، اما به نظر می‌رسد افرادی منزوی از جامعه بودند که فرصت را از دست ندادند. همانطور که می شنوید در روز اول فروش 80 دستگاه از این خودرو به قیمت یک میلیارد و 750 میلیون فروخته شد.

زمانی که قیمت این محصول جدید مونتاژ شده بازار خودرو، فعالان و مردم کشور را تکان داد عباس طبس، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، فروش تیگو 8 را تا زمان بررسی قیمت و اظهار نظر ممنوع اعلام کرد.

طبق بررسی های اولیه انجام شده بر روی تیگو 8 پرو معادل یک میلیارد و 750 میلیون تومان، فاقد مبنای محاسباتی بوده و تا زمان انتشار بررسی قیمت و اظهار نظر درباره این محصول، فروش و تعهد ممنوع است.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به مدیرعامل شرکت مدیران خودرو اعلام کرد که پس از نامه شماره. 370/400/46967 در مورد ارائه اسناد مربوط به تعیین قیمت. خودروی تیگو 8 پرو و ​​طبق تحقیقات اولیه، قیمت گذاری مبنایی برای محاسبه ندارد.

با تسریع در ارسال مدارک درخواستی، در نامه فوق الذکر و حذف کلیه آگهی های فروش منتشر شده توسط شرکت مادر و نمایندگی های فروش، از کلیه فروش ها و با تعهد و با تعهد و تحویل تیگو 8 پرو به قیمت اعلام شده توسط. آن شرکت تا سال 2012. مشاهده و نظر در این مورد اجتناب از موضوعات.

رونوشت این آگهی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی منابع ایران جهت تشکیل، عضو هیئت مدیره و معاونت بازرس و ناظر، مدیر کل. دفتر نگهداری و تعمیرات و نگهداری فلزات و مواد معدنی صنایع خودروسازی نیز مستقر هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا