عمومی

۲۲ بهمن امسال طلیعه ای بر انتخابات پرشور ۱۱اسفند خواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی چمران در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ورامین طی سخنانی گفت: هر انقلاب بر سه اصل استوار است، اصل اول آن تفکر و فلسفه آن است و انقلاب ما برگرفته از تفکر و مکتب اسلام بوده و است و اولین شعارهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و امام عزیز و بزرگوار در پانزده خرداد سال ۴۲ که ورامینی‌ها بخش اعظم این حماسه بزرگ بودند، با همین شعار حرکت تاریخ ساز خود را آغاز کرد.

چمران دومین اصل را رهبری مدبرانه برای یک انقلاب با دوام عنوان کرد و بیان داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بزرگ، انقلابی و فقیه عالیقدر بزرگی بود و اصلاً با رهبران سایر جنبش‌ها و انقلاب‌ها قابل قیاس نیست و ادامه دهنده راه ایشان امام خامنه ای است، که یک مجتهد الهی و با نگرش حکیمانه در سیطره عالم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: اصل سوم انقلاب‌ها استفاده از سلاح و جنگ است، ولی انقلاب ما با قیام و شهادت مردم به پیروزی رسید و سلاح ما از پانزده خرداد سال ۴۲ پدیدار شد و تا به نسل امروز رسید که سرآمد آنها شهید سلیمانی است، که یک شخصیت کامل در جهان هستی بود.

وی به نقش مردم دیار پانزده خرداد در وقوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ورامین در ۱۵ خرداد آغازگر نهضت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی شد و این مسیر در مقاطع مختلف در طول انقلاب اسلامی نیز ادامه داشته و دارد.

چمران تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها را همین شهادت مردم در راه تثبیت آن دانست و گفت: ما ملت امام حسین (ع) و عاشورا هستیم و توحید کلمه و کلمه توحید به علاوه حفظ وحدت شعار و عمل ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران وعده رهبران انقلاب اسلامی را در نابودی اسرائیل مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: ما با حماسه آفرینی‌های مردم فلسطین و حمایت‌های جبهه مقاومت یقیناً شاهد نابودی جبهه کفر خواهیم بود.

چمران با اشاره به توطئه‌های دشمنان در خارج از مرزها برعلیه ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان داعش را به وجود آوردند که بساط انقلاب اسلامی را برچینند ولی شهدای ما بساط آنها را برچیدند و اکنون همین دشمنان از سر ناچاری به یمن، سوریه، لبنان و جبهه مقاومت عراق حمله می‌کنند که جبهه مقاومت را ناامید کنند ولی بدانند این ملت‌ها با حمایت‌های ایران قطعاً پیروز خواهند شد.

وی در پایان در خصوص انتخابات پایان سال جاری بیان کرد: در انتخابات پیش رو همین مردمی که امروز تاریخ دیگری را به نام خود با موفقیت ثبت کردند، باز هم حماسه خواهند آفرید و بیست و دو بهمن طلیعه‌ای بر آغاز حماسه بزرگ انتخابات ۱۱ اسفند خواهد شد و با بهترین انتخاب ادای دین خود را به ساحت مقدس شهدا خواهند کرد و بدانیم شهدا از ما انتظار دارند که ما ادامه دهنده راهشان باشیم و قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را این حضور در انتخابات تثبیت خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا