اقتصادی

گلایه فعالان اقتصادی از کمبود پروازهای فرودگاه اهواز

ترندونی/خوزستان دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان از کمبود پرواز در فرودگاه اهواز گلایه کرد و گفت: این موضوع باید با جدیت بررسی شود.

شهلا عموری در گفت وگو با ترندونی با گلایه از کمبود پرواز در فرودگاه اهواز اظهار کرد: در هفته های اخیر شاهد کاهش پروازهای خوزستان و شهر اهواز بوده ایم که بسیار مشکل ساز است.

وی افزود: کاهش پروازها در فرودگاه های خوزستان فعالان اقتصادی را با مشکلات جدی مواجه کرده است، آنها برای انجام کارهای خود مشکل حمل و نقل دارند و نمی توانند به راحتی سفر کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: حل مشکلات خطوط پروازی فرودگاه اهواز مطالبه جدی فعالان اقتصادی استان است و امیدواریم هر چه زودتر اقدام شود. تا حد ممکن. .

عموری ادامه داد: بسیاری از فعالان اقتصادی مجبورند با واحدهای صنعتی و تولیدی تهران و سایر استان ها ارتباط برقرار کنند و برای حضور در مراکز اقتصادی و فعالیت آنها به آن شهرستان ها سفر کنند اما اکنون با مشکل مواجه شده اند.

وی افزود: قطع پروازهای فرودگاه های خوزستان در مسیرهای پرترافیک مانند تهران یک اشتباه برنامه ریزی است و باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا در اسرع وقت مشکل کمبود پرواز برطرف شود.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنیم در صورت لغو پرواز از فرودگاه اهواز به دلیل شرایط دمایی، آن پرواز به زمان دیگری موکول شود که دمای هوا کاهش یابد. به منظور کاهش پروازهای بین اهواز و تهران و بالعکس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا