کسب و کار ایرانی برتر

کاربرد اینورتر آیمستر

کاربرد اینورتر آیمستر

اینورتر به معنای معکوس است و یک مدار الکترونیکی قدرت است که جریان مستقیم (جریان مستقیم) را به جریان متناوب (جریان متناوب) تبدیل می کند.

اگرچه مدارهای داخلی لوازم خانگی کوچک اغلب از جریان مستقیم استفاده می کنند، مهم ترین بخش اکثر لوازم خانگی کلید برق است. بنابراین، ما باید راهی برای تبدیل DC به AC پیدا کنیم. اینورتر وسیله ای ثابت است که انرژی الکتریکی را از شکلی به شکل دیگر تبدیل می کند، اما خود برق تولید نمی کند. بنابراین، یک اینورتر یک مبدل است و نه یک ژنراتور.

در اینورتر، جریان متناوب شهر (جریان متناوب با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز) به جریان مستقیم تبدیل می شود. اما وظیفه اصلی اینورتر تبدیل این انرژی الکتریکی به جریان متناوب اما با ولتاژ و فرکانس لازم و مطابق با انرژی الکتریکی مشتری است.

کاربرد اینورتر آیمستر
کاربرد اینورتر آیمستر

سرعت موتور (RPM) رابطه مستقیمی با ولتاژ و فرکانس موتور دارد: با افزایش ولتاژ و فرکانس، سرعت موتور نیز افزایش می یابد. هنگامی که بار موتور به فرکانس و ولتاژ کم نیاز دارد، می توان از اینورتر iMaster برای کاهش ولتاژ و فرکانس استفاده کرد. در ضمن زمانی که بخواهیم سرعت موتور را کاهش دهیم می توانیم از مبدل کاهش سرعت استفاده کنیم. به عنوان مثال، زمانی که مقدار کمی لباس در ماشین لباسشویی قرار می گیرد، اسپینر از قدرت و سرعت کمتری برای بررسی وزن لباس استفاده می کند. در تجهیزاتی مانند آسانسور با کنترل سرعت موتور آسانسور در نقاط مختلف حرکت بین طبقات می توان شاهد حرکتی کنترل شده و روان بود.

تاریخچه اینورتر آیمستر

تا سال 2016، اینورتر iMaster با فرمت ATD در بازار موجود بود. به همین دلیل، بسیاری از مردم درایوهای iMaster را به عنوان EDT می شناسند. ADT یک شرکت کره ای با تجربه و فعالیت قابل توجه در زمینه ساخت تجهیزات الکتریکی صنعتی می باشد. مشخصه محصولات ADT کیفیت بالا، قیمت مناسب، استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و رضایت 100 درصدی مشتریان را به همراه داشته است که باعث پیشی گرفتن آنها از رقبای خود در این صنعت شده است.

اینورتر آیمستر چه ویژگی هایی دارد؟

اینورتر آیمستر دارای طراحی طولانی مدت است.

اینورتر iMaster برای چیست؟

کاربرد فن، پمپ، پوستر، پمپ، دستگاه چاپ، صنعت نساجی، نوار نقاله، جرثقیل، کمپرسور

از کجا اینورتر آیسمتر بخریم؟

برای خرید، ما به شما پیشنهاد میکنیم به نمایندگی اینورتر آیسمتر مانند ثامن مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا