عمومی

بررسی تخصصی کولر گازی ال جی اینورتر 18000 سرد lg bsnw186k3b0

کولر گازی 18000 ال جی محصولی از شرکت ال جی می باشد. در گذشته برای خنک کردن منازل از کولرهای آبی و برای گرم کردن از بخاری ها استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر خانه ها از سیستم های پیشرفته کولر گازی، اینورتر و اسپیلت استفاده می شود. استفاده از کولر گازی ال جی باعث می شود حس رضایت را در روز های گرم تابستان از سیستم خنک سازی آن داشته و نهایت لذت را ببرید. ال جی اولین کولر گازی اینورتر را در سال ۲۰۱۱ وارد بازار کرد و از آن پس به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کولر گازی در دنیا تبدیل شد.

کولر گازی 18000 ال جی از امکانات و مزایای بسیاری برخوردار است. کمپانی سازنده کولر ال جی در کره مستقر است اما قطعات این کولر به کشور های دیگر ارسال و در کشور هایی هم چون ترکیه و روسیه مونتاژ می شود. کولر ال جی اینورتر به غیر از ساخت کره متعلق به هیچ کشور دیگری نمی باشد. البته ال جی نمایندگی های فروش فراوان در سراسر دنیا به وجود آورده و محصولات خود را به کشور های دیگر ارسال می کند.

در این بخش قرار است با نحوه و عملکرد کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی آشنا شویم. پس با ما برای شناخت بهتر این محصول آشنا شوید.

ویژگی های کولر گازی ال جی

ال جی تا حدی در کولرهای گازی خود از قطعات با کیفیت استفاده کرده است که نمی توان تمامی این ویژگی ها را برشمرد. از این رو در این قسمت ما تا حدودی ویژگی های کولر گازی ال جی را معرفی خواهیم کرد. به نظر شما کولر گازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • توانایی تهویه هوا را به خوبی داشته باشد.
  • مجهز به سیستم اینورتر باشد.
  • درجه خنک کنندگی بالایی داشته باشد.
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش باشد.
  • از کمپرسور دو گانه بهره مند باشد.
  • ریموت کنترل از راه دور داشته باشد.

تمامی ویژگی های نام برده شده در کولر گازی سردوگرم 18000 اینورتر تایتان ال جی موجود است بنابراین می توانید با اعتماد و اطمینان کامل این محصول را خریداری نمایید. از دیگر ویژگی های کولر ال جی می توان به ظاهر زیبا و کاملا شیک آن اشاره کرد چرا که زیبایی منحصر به فردی به خانه شما می بخشد.

انواع ظرفیت کولر گازی ال جی

کولر ال جی ۱۸۰۰۰ یکی از ظرفیت های کولر های گازی ال جی است. البته کولر ها در ظرفیت های دیگر مثل ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ ساخته و عرضه شده اند. اما بیایید به ظرفیت مناسب کولر بپردازیم. برای آن ظرفیت مورد نظر شما مشخص شود باید اطلاعات دقیقی از فضای اتاق، پذیرایی یا هر مکان دیگر داشته باشید تا بتوانید با توجه به متراژ مکان مورد نظر ظرفیت کولر گازی را مشخص کنید.

معمولا برای اتاق های کوچک تر کولر هایی با ظرفیت پایین جوابگو است اما این در صورتی است که اتاق مورد نظر در یکی از طبقات پایین قرار داشته باشد و به عنوان مثال اتاقی که در طبقه ۱۲ یک ساختمان قرار دارد هیچ گاه با کولر های ظرفیت کم خنک نمی شود. بنابراین انتخاب ظرفیت مناسب یکی از ضروری ترین اقدامات هنگام خرید کولر گازی ال جی است.

کاتالوگ کولر گازی ال جی

کولر های گازی ال جی از سیستم های متنوع و پیشرفته ای استفاده می کنند. که در ادامه این به کاتالوگ آن ها خواهیم پرداخت. اما کولر ال جی گازی که مجهز به سیستم اینورتر باشد از سایر کولر ها کارایی بهتری دارد. البته در حال حاضر کولر های دوال اینورتر و اسپیلت وارد بازار شده اند که تا حد زیادی با سری اینورتر در حال رقابت هستند.

  • سیستم NEXT PLUS INVERTER
  • سیستم Titan big inverter
  • سیستم NEXT ONE INVERTER V

مصرف انرژی کولرهای گازی ال جی

به دلیل استفاده فراوان از کولر گازی در طول روز خصوصا روزهای تابستان یکی از مهم ترین نکاتی که بهتر است به آن توجه داشته باشید میزان مصرف انرژی کولر گازی است. در کل کولر گازی که مصرف انرژی کمتری داشته باشد بهتر و به صرفه تر است. کولر ۱۸۰۰۰ ال جی اینورتر از انرژی بسیار کم و از گروه A استفاده می کند که این ویژگی به کمک سیستم اینورتر اتفاق افتاده است.

سیستم اینورتر در کولرهای گازی

سیستم اینورتر در کولر گازی جدید ال جی باعث شده است تا علاوه بر اثر خنک کنندگی بالا مصرف انرژی توسط کولر کاهش یابد. حال چگونه؟ کولر گازی مجهز به یک سنسور است که زمان خنک شدن هوای منزل دیگر اجازه نمی دهد موتور با سرعت کار کند و قدرت خنک کنندگی را کاهش و در یک میزان ثابت نگه می دارد. بنابراین با پایین آمدن قدرت کمپرسور مصرف برق نیز کاهش می یابد.

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

سایت هدف:

https://www.promo.sn/boutique/climatiseur-split-lg-dual-inverter-18000-btu-2-5-cv/

https://www.dufrio.com.br/ar-condicionado-split-hi-wall-lg-dual-inverter-18000-btus-frio-220v-s4-q18kl3wb.html

دکمه بازگشت به بالا