عمومی

پرسش‌های انتخاباتی می‌توانست این‌طور باشد

من چندین برنامه دیده ام که فکر می کنم اگر برنامه به گونه ای متفاوت طراحی شده باشد ، می توانست مفیدتر باشد. زیرا مسائل ناپایدار بدون مشخص کردن رابطه آنها نمی تواند سیاست کلی کاندیداهای ریاست جمهوری را توضیح دهد. به عنوان مثال ، پرسیدن متناوب نظر شما درباره اشتغال ، تورم ، سیاست خارجی ، تقویت پول ملی و موارد مشابه و دریافت یک پاسخ کلی ، ممکن است ارزیابی پاسخ ها را کمتر کند. علاوه بر این ، سیاست های اجرایی و اجرایی ریاست جمهوری باید شامل موارد زیر باشد:

-یک فرآیند باشید
– نمای تفصیلی
-با سناریوهای مختلف برای دیدن (آینده پژوهی)
در هر صورت ، موارد مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری می تواند:

1- تصویر و نوع ماموریت
چشم انداز و مأموریت مهم است زیرا همه سیاست های رئیس جمهور را هدایت می کند. آیا کسانی که آرزو دارند رئیس جمهور شوند با همه قانون اساسی موافق هستند یا می خواهند مردم برای رسیدن به اهداف خود رأی دهند؟ برخی بیش از حد بر طبل جمهوری می کوبند ، در حالی که دیگران فقط در حالی که جمهوری اسلامی با هم هستند اسلام را در نظر می گیرند. اول ، انقلاب ، آزادی ، استقلال ، جمهوری اسلامی و نه شرق و نه غرب شعارهای اصلی نبودند. بنابراین ، این اعترافات نامزدها می تواند آموزنده باشد و وظیفه رای دهندگان را توضیح دهد

2 – شناخت و جستجوی منابع و تخصیص منابع (اولویت بندی)
پس از روشن شدن چشم انداز ، مهم است که دولت کشور از وضعیت موجود آگاه باشد و به منابع بالقوه و واقعی موجود در کشور توجه زیادی نشان دهد. بدیهی است که یک داوطلب با منابع واقعی باید شروع به کار کند و توضیح دهد که چگونه می تواند پتانسیل را درک کند. مهمترین چیز تخصیص منابع است که به عبارت دیگر می توان آن را اولویت بندی نامید. توجه به همه مسائل خوب است ، اما شروع کار و ورود به آن مهم است که به نظر کار راحتی می رسد ، اما در واقع کار بسیار دشواری است.

3. تولید ، توزیع و مصرف
مهمترین نقش اجرایی در تمام مراحل ، از ریاست جمهوری گرفته تا وزرا و حوزه های انتخابیه ، این سه عنصر مهم است که بهم پیوسته است. هیچ سیستم اجرایی نمی تواند مستقل از تولید باشد. یک کشور غیرتولیدی باید وارد کننده باشد و یا با تسلط بر خود و یا با انتقال منابع خام انسانی و مادی خود به دیگران هزینه های آن را تحمل کند. اگر توزیع یا استفاده بهینه از تولید به درستی انجام نشود و تولید کننده ورشکسته شود ، در جای خود باقی خواهد ماند.

4- سیستم تولید
تولید باید به صورت سیستماتیک انجام شود و به طور کلی همه نوع تولید را پوشش دهد. تولید محتوای فرهنگی ، ادبی ، هنری ، سیاست گذاری ، اجتماعی ، سیاسی و نظامی بخشی جدایی ناپذیر از تولید است و به شرط در نظر گرفتن مزیت نسبی و رقابتی آن ، می تواند در بازار خود فروخته و کشف شود. با این حال ، این می تواند به طور عمده به تحقیقات ، صنعت و خدمات مرتبط باشد. در اینجا می توان تأکید کرد که خدمات بسیار مهم و دامنه دار هستند ، بنابراین نیازی نیست که فقط به کارهای ساده محدود شوند. امروزه خدمات شامل همه مواردی هستند که باعث بهبود تولید ، توزیع و مصرف بهینه می شوند. به عنوان مثال ، خدماتی مانند توسعه مهارت ها ، مشاوره در همه موارد ، بازاریابی ، پیمانکاری ، مذاکره در مورد روش های علمی.

5. سیستم توزیع
سیستم توزیع شامل دانش بازارهای داخلی و خارجی و تحلیل اقتصادی دقیق آنها است. بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی و بازاریابی (از جمله نمایشگاه ها) از جمله مواردی است که آموزش و هنر در آنها نقش مهمی دارد و به عنوان خدمات در نظر گرفته می شوند. بدون دانش بازار ، توزیع خوب صورت نمی گیرد و تولید متضرر می شود. این امر نه تنها به تمرین بلکه به تجربه عملی نیز نیاز دارد. درک بازار داخلی همچنین شامل تقسیم نیروی کار به خانواده ها یا مشاغل کوچک و جمع آوری محصولات آنها است.

6. کاهش ضایعات: به حمل و نقل و حمل و نقل توجه کنید

هر فرآیند از تولید تا توزیع حاوی زباله های اجتناب ناپذیر است. کاهش ضایعات مهم است. دولت متفکر ، زمین ، هوا ، دریا و ترانزیت ، و قبل از آن ، جاده ها ، در سطوح مختلف ، فکر می کند و برنامه ریزی می کند.

7. سیستم مصرف
پرهیز از مصرف گرایی و الگوی مصرف بهینه با توجه به رشد جمعیت ، یکی از موضوعات مهم در اداره کشور است. مسئول اجرایی اجتناب از نظارت یا نظارت بر تجملات و ساخت خانه های لوکس در سطوح و مکان های مختلف برای یک شخص یا سازمان است.

8. بازیافت و بازخورد
با پنهان سازی و نظارت بر عادات مصرف ، ضایعات پس از مصرف باید کاهش یابد. هر آنچه باقی مانده باید با یک برنامه بازیافت پس از مصرف همراه باشد. توانبخشی در علوم انسانی همچنین شامل اصلاح معلولیت ، فرسودگی و افسردگی ناشی از حوادثی مانند جنگ و سایر بلایای طبیعی است.تامین خدمات اجتماعی و بازنشستگی برای این افراد و در صورت امکان گنجاندن در چرخه تولید. تمرکز بر روی این موارد کارکنان را ترغیب می کند آینده خود را تضمین شده ببینند. با این حال ، بازخورد نتیجه تجربه ای است که به تولید بازمی گردد و حتی در برخی موارد بر ظاهر و پردازش ما تأثیر می گذارد.

9- سه اصل مدیریت
دانش علمی ، شفافیت اطلاعات و بهینه سازی سیستم مالیات سه رکن مهم حاکمیت است. مجری باید عاقلانه کار کند و اداره آن نباید “باری از هر جهت” یا “امور روزمره” باشد. اضطراب کاری مضطرب بیش از فواید آن ضرر دارد. مفیدترین و م educationثرترین آموزش در مقاطع ابتدایی و بالاتر در خط مقدم است. بسیاری از کارهای انجام شده توجیه علمی ، اقتصادی و فرهنگی ندارد. این خطاها باید شناسایی ، وارد شده و از تکرار آنها جلوگیری شود.

نکته دوم شفافیت اطلاعاتی است که مردم باید نه تنها در مورد مسائل امنیتی بدانند. شفافیت اطلاعات مشارکت عمومی را تشویق می کند ، سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد و مانع جستجوی اجاره می شود.
یک سیستم مالیاتی بهینه نیز یکی از مهمترین ارکان حاکمیت است. در صورت شفافیت اطلاعات ، اخذ مالیات از افراد ثروتمند ضروری است.

10- سازماندهی ، ساختاردهی و ارائه حسابهای حقوقی
با توجه به مطالب فوق ، از نظر کاندیدای اصلی ، اجرای آن نیاز به یک ساختار و سازماندهی مناسب دارد ، که وی مجبور است قوانین قانونی را تنظیم کند و به دنبال کمک قانونی باشد.
به نظر می رسد اگر تمرکز سیستماتیک بر موارد بالا باشد ، در رأس تولید ، توزیع و مصرف ، سایر موارد مانند روابط خارجی ، تقویت پول ملی و مبارزه با فساد و قاچاق جایگاه و وضعیت خود را پیدا می کنند. کشور بهبود خواهد یافت

دکمه بازگشت به بالا