اقتصادی

پایش اخبار با موتور جستجوگر بومی

یکی از شرکتهای دانش بنیان با بهره گیری از زیرساخت های رایانش ابری ، موتور جستجوی ردیابی و نظارت بر فضای مجازی مانند شبکه های اجتماعی و رسانه ها را توسعه داده است.

به گزارش ترندونی ، محمد قیومی ، مدیرعامل شرکت دانشبنیان ، گفت: این شرکت از سال 1986 فعالیت خود را آغاز کرده است و گفت: و سازمانهای دولتی و غیردولتی را قادر به نظارت بر فضای مجازی ، مانند وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی و رسانه های آفلاین مانند روزنامه ها ، رادیو و تلویزیون کرد.

وی سریال فارسی خابر را یکی از پربازدیدترین سایتهای خبری در ایران و پر بازدیدترین در بین موتورهای جستجوگر ایران عنوان کرد و افزود: از دستاوردهای جهان در قالب محصولات خود به مردم بگویید.

وی گفت: “ما با استفاده از سیستم عامل های متن باز و متن آزاد بر اساس سیستم عامل لینوکس ، موتور جستجوی کاملاً منحصر به فردی را ایجاد و پیاده سازی کرده ایم. این محصول به RSS وابسته نیست و می تواند روزانه میلیون ها صفحه را خزنده کند. ” این می تواند صدها هزار صفحه جدید را کشف کند.

مدیر پروژه گفت: اطلاعات با استفاده از هوش مصنوعی طبقه بندی می شوند و مباحث خبری در فیدها و با ارسال اخبار در وب سایت های مختلف مشخص می شوند. . علاوه بر این ، اتاق خبر این شرکت یک سیستم آنلاین برای ردیابی اطلاعات بین سایت های خبری ، آژانس های خبری ، روزنامه ها و سایت های شرکت ها و هر سایت تعریف شده از سیستم است.

به گفته معاون رئیس جمهور علوم ، یک سیستم ردیابی اخبار و اطلاعات با هوش مصنوعی می تواند آخرین اطلاعات را بدون دخالت انسان نمایش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا