برون مرزی

پاسخ وزیر امور خارجه عربستان سعودی به اعتراضات آتش بس در یمن


خبرگزاری آنلاین ترندونی تیم بین المللی، “فیصل فرحان،” وزیر امور خارجه عربستان امروز (پنجشنبه) و حساب توییتر برای آتش بس در یمن در پاسخ گفت که عمل به منظور جلوگیری از گسترش ویروس Krvnast.

وزیر خارجه عربستان سعودی در این مورد، گفت: “دو هفته کار آتش بس حمایت از ائتلاف” مشروع “در یمن سازمان ملل متحد برای حمایت از تلاش های که در با هدف یمن قرار داده شده بود تمام تمرکز در پایان دادن به جنگ جنگ و جنگ با نیروهای نظامی و 19 سعی حرکت -virorum COVID یک فاجعه است. “

تایلندی فیصل بن فرحان نادیده گرفتن یک حمله، او گفت: “عربستان سعودی، بیش از چهل سال گذشته در حمایت برادرانه از کشور، یمن پیشگام بوده است در این وضعیت، ما همچنان به سمت houthem یمن من در این امید باشند. و به کار به طور موثر و به شدت پاسخ به منافع برادر ملت، یمن، ترجیح می دهند. “

بن فرحان گفت: “تلاش در عربستان سعودی و قدرت این کشور را برای ایمنی از مردم یمن و پایبندی به عربستان سعودی در حمایت از سازمان ملل متحد، و این سال، 500 میلیون $ برای طراحی واکنش انسانی سازمان ملل متحد یمن فقیر 25 میلیون دلار آمریکا است، با تاج برای مبارزه با فاجعه حرکت COVID 19 “.

که در آن وزیر امور خارجه عربستان سعودی، پنجشنبه، با اشاره به آتش بس آتش بس در یمن در خط با الزامات از دبیر کل (اعلاماطلاعات بیشتر).

ایالات متحده آمریکا وزیر عربی امور خارجه، امروز اعلام کرد که آتش بس جدید یمن در عربستان، امارات متحده عربی واکنش نشان داد (اطلاعات بیشتر).

پایان / صفحه


انتشارات سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع خبری بوده و ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا