اقتصادی

پاسخگویی بدون نقش‌آفرینی خبرنگاران حرفه‌ای پیش نمی رود

مدیرعامل بانک ایران صادرات با بیان روزنامه نگاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیستمی مبتنی بر پاسخگویی هرگز نمی تواند بدون ایجاد نمونه ای برای روزنامه نگاران حرفه ای ارتقاء یابد و به جلو حرکت کند.

به گزارش ترندونی ، حجت‌الله سیدی در گفت‌وگو با روز روزنامه نگاران ترندونی اظهار داشت: “یكی از مهمترین مبانی مدیریت خوب در دموكراسی های امروز ، پیگیری” پاسخگویی “است. و مدیران نیز افسران نامیده می شوند.

در این زمینه ، مخاطب از یک حق خاص برای پرسیدن برخوردار است و مخاطب وظیفه واضح و واجب الوجود برای پاسخگویی دارد و مشخص است که حریم شخصی اول و دوم نیز باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرند. پاسخگویی همچنین به عنوان دلیل کافی برای تصمیم گیری ها و اقدامات تعریف شده است.

من معتقدم که هیچگاه بدون نقش روزنامه نگاران حرفه ای ، یک سیستم مبتنی بر پاسخگویی قابل بهبود و توسعه نمی باشد. با افتخار از این پایین ترین سطح در چند سال ، این بزرگترین دوستی با روزنامه نگاران محترم بود که با رعایت اصول حرفه خود ، به ویژه آگاهی ، شایستگی ، صداقت ، حق طلب ، عدالت و بی طرفی ، بطور شبانه روزی در جهت ارتقاء شفافیت و آگاهی تلاش کردند. خدمات فرهنگی و اقتصادی و محیطی.

روز خوبی را به عنوان یک روزنامه نگار به همه این عزیزان تبریک می گویم و آرزو می کنم که زبان آنها همیشه روشن بود و پله های آنها پویا بود.

اوه پیک ، خبر را به دوستمان بگویید
خداحافظ با بلبل

ما رازهای حریم خصوصی ما هستیم
با دوستی که می شناسید صحبت کنید

آن نامه محترم را به این مرد فقیر بخوانید
داستان این پادشاه را برای این گدا بگویید

تاریخ پروردگار دانش پر جنب و جوش است
“رمزی ، برو ، سؤال کن و به او بگو.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا