اقتصادی

ویژگیهای وکیل ملکی خوب در تهران

ویژگیهای وکیل ملکی خوب در تهران

یک وکیل ملکی در تهران که دارای چنین ویژگیهایی میباشد میتواند در دعاوی متعددی که ممکن است از انعقاد یک قرارداد خرید و فروش ناشی گردد، شما را یاری کند. و همچنین حقوق قانونی شما را در مواعد مقرر جهت الزام به ایفاء تعهدات قرارداد به طرف مقابل متذکر گردد. مثلاً یک وکیل میتواند علاوه بر تنظیم قرارداد ملکی و یا مشارکت در ساخت شما را با شرایط نحوه اعمال حق فسخ یا ابطال قرارداد و سایر شرایط لازم در قرارداد آشنا نماید.

لذا وکیل ملکی تهران در همه حال میبایست اطلاعات جامع و کاربردی حقوقی را در خصوص املاک موضوع اختلاف داشته باشد. از ویژگیهای یک وکیل ملکی خوب در تهران علاوه بر داشتن اطلاعات حقوقی، آن است که بعنوان یک وکیل با تجربه در امور ملکی شناخته شده باشد. وکیلی که با تسلط کامل بر تمام مقررات و قوانین مربوط به ملک و همچنین قوانین جدیدالتصویب، با تجربه وکاردان، با داشتن دانش حقوقی و اشراف در زمینه ملکی، ثبتی بتواند حق و حقوق موکل را احیاء کند.

خلع ید دعوای حقوقی است که موضوع آن اموال غیرمنقول مانند خانه میباشد و در مواردی طرح میشود که مال غیرمنقول شخصی بطور غیرقانونی توسط شخص دیگری تصرف شود. مهمترین عنصر در طرح این دعوا وجود سند مالکیت ملک غیرمنقول است که مالکیت بلامنازع خواهان را اثبات نماید. لازم بهذکر است جهت طرح این دعوا میبایست تصرف متصرف غیرقانونی بوده و مبنای آن قرارداد در توافق نباشد.

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با بهرهگیری از خدمات بهترین وکیل خلع ید در تهران ، بهترین وکیل ملکی در تهران آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی جهت رسیدن به حقوق قانونی ایشان میباشد.

مشاوره حقوقی با وکیل ملکی خوب در تهران

وکیل ملکی خوب در تهران اختصاصاً مشاور حقوقی میباشد که در دعاوی حقوقی و کیفری ناشی از اختلافات ملکی تبحر دارد. وکیل ملکی همچنین نسبت به قوانین و مقررات مربوط به املاک و اراضی، آپارتمانها و سرقفلی املاک تجاری اشراف دارد. همچنین میتواند موکل خود را در رسیدن به اهداف قضایی و موفقیت در دادگاههای حقوقی، جزایی، دیوان عدالت اداری مساعدت نماید. بهترین وکیل ملکی در تهران باید به تمامی عناوین حقوقی در رابطه با املاک از جمله مقررات مربوط به الزام به تنظیم سند، افراز ملک مشاعی، خلع ید اطلاع داشته و اشراف داشته باشد.

معاملات املاک و مستغلات هرچند که کم خطر به نظر برسند بازخطرهایی دارند. به ویژه درباره املاکی که به صورت وکالتی معامله می شوند باید بیشتر دقت کرد وحساسیت خاص داشت. برای آگاهی بیشتر درمورد معاملات ملک و ساختمان که به صورت وکالتی انجام می شود. توجه تان را به چند نکته ضروری جلب می کنیم. معاملات ملک وساختمان به صورت وکالتی دو حالت دارد. حالت اول اینست که قصد داریم ملکی را از کسی که دارای وکالتنامه است. بخریم و حالت دوم آن است که قصد داریم به جای انتقال قطعی ملک، آن را به صورت وکالت بلاعزل خریداری کنیم.

چنانچه مایل هستید درباره وکیل ملکی خوب در تهران مطالب و نوشته های بیشتری بخوانید لطفا اینجا کلیک کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا