سلامت و دانش

هند فعلا برنامه ای برای تزریق واکسن یادآور کرونا ندارد

با افزایش منابع واکسن، برخی از پزشکان هندی و کارشناسان بهداشت عمومی از دولت خواسته اند که مانند بسیاری از کشورهای غربی، طرحی را برای تزریق دوز واکسن Quid 19 به افراد آسیب پذیر و در معرض خطر در نظر بگیرد. با این حال، مقامات این کشور بر تزریق دو دوز از این واکسن به 944 میلیون بزرگسال تا ژانویه سال آینده (2022) متمرکز هستند.

طبق آمار رسمی، 81 درصد از بزرگسالان در هند تا به امروز حداقل یک دوز واکسن کووید را دریافت کرده اند و 43 درصد هر دو دوز را دریافت کرده اند. اما هنوز واکسیناسیون افراد زیر 18 سال در این کشور آغاز نشده است.

سیاست هند اکنون این است که از طریق یک برنامه تزریق دو دوز مصونیت از کووید 19 را برای بزرگسالان در این کشور تضمین کند.

به گفته مقامات هندی، تزریق دو دوز واکسن کرونری کافی است، زیرا بیشتر جمعیت این کشور به طور طبیعی به کووید 19 مبتلا هستند و در برابر این بیماری مقاوم هستند.

این در حالی است که گزارش ها حاکی از آن است که هنوز تصمیماتی گرفته نشده و تصمیم نهایی در حال مذاکره بین مسئولان است.

هند بالاترین میزان ابتلا و مرگ و میر را از زمان کووید-19 در جهان در ماه های آوریل و می و بر اساس داده های رسمی تا سال 2021 گزارش کرده است. جولای. – حدود 70 درصد از جمعیت هند. آنها به کووید-19 مبتلا شده اند.

به گزارش رویترز، این کشور تاکنون بیش از 34.5 میلیون مورد ابتلا به کووید-19 و بیش از 465000 مرگ ناشی از عوارض را ثبت کرده است.

دکمه بازگشت به بالا