ورزش و تندرستی

مقابل ایران ترسو بازی کردیم

طبق گزارش ها پاک کردن، تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس ترین مسابقات سال 2022 به مصاف عراق رفت. مقدماتی آسیا در جام جهانی.

ایران انتقام باخت در سفر مقابل عراق را گرفت و توانست سردار آزمونو یک گل کسب کند تا به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند.

بغداد الیوماس: ما ناجوانمردانه مقابل ایران بازی کردیم

پیروزی ایران بر عراق در رسانه های عراقی منعکس شده است که در مورد آنها بحث خواهیم کرد:

خبرگزاری عراق

“عراق با وجود شکست برای ایران وارد مرحله بعدی می شود”

اینا یا خبرگزاری عراق در واکنش به شکست تیم فوتبال این کشور مقابل ایران نوشت: تیم ملی فوتبال در یک دیدار حساس برابر ایران یک گل از دست داد. این مسابقه در ورزشگاه علی بن حمدو برگزار شد. بحرین تنها گل آقای گل Sardaras Azmounas در دقیقه 35 بود. در نتیجه ایران با 18 امتیاز به عنوان تیم پیشرو به مرحله بعد و عراق نیز با 17 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند.

امروز بغداد

“تیم ملی علی رغم شکست مقابل ایران قیام کرد”

این وب سایت عراقی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در بازی با عراق با یک گل پیروز شود. بازیکنان عراقی با ترس و وحشت زیاد در این بازی به میدان رفتند و در زمین خود بیشتر دفاع کردند. تنها گل ایران با خطای دفاعی عراق و سردار آزمون ایران به ثمر رسید. با وجود شکست ، عراق توانست به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

مکان کوره عربی

“عراق علیه ایران سقوط می کند”

این وب سایت به زبان عربی نوشته شده است: تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با یک گل سردار آزمون برابر عراق پیروز شود و به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند. در نیمه اول عراق ضعیف به نظر می رسید و با احتیاط کامل در دفاع بازی می کرد و می دید ضدحمله ها باعث می شوند ایران به راحتی توپ را از آن خود کند. دفاع عراق اشتباه بدی انجام داد و سردار آزمون با گل ایرانو به راحتی به گل رسید.

در ادامه این گزارش آمده است: “این هدف ایرانیان باعث شده است كه عراق از حالت دفاعی خارج شود و از طریق مهندس علی ، صف هادی و احمد ابراهیم حملات خود را آغاز كند.” در نیمه دوم ، عراق دفاع را آغاز کرد و ایران توانست برتری خود را حفظ کند. تغییرات کاتانچان هم جواب نداد و این ایران بود که تا پایان تیم برتر تیم بود و به رده های بالاتر صعود کرد.

NRT

“عراق برخلاف شکست برخاسته است”

این کانال خبری نوشت: تیم فوتبال عراق در این دیدار با یک گل مغلوب ایران شد. تنها گل بازی توسط سردار آزمون به ثمر رسید. با وجود شکست ، عراق به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

استاد دوحه

ایران پیشرو قیام کرده است

یک روزنامه قطری در پاسخ به پیروزی تیم فوتبال ایران برابر عراق نوشت: ایران موفق شد در یک بازی قاطع برابر عراق با یک گل پیروز شود. ایران با پیروزی در این بازی به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کرد.

دکمه بازگشت به بالا