اقتصادی

معرفی دو عضو کمیسیون اقتصادی برای انتخاب عضو کمیته انتشار اوراق بهادار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از معرفی دو عضو این کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس برای انتخاب عضو ناظر مجلس به کمیته انتشار اوراق بهادار اسلامی در بازارهای پول و سرمایه خبر داد.

وی در گفت وگو با ترندونی محمدرضا پورابراهیمی ، با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی ، گفت: “به طور علنی به هفته آینده موکول شد زیرا به توضیحات بیشتر و هماهنگی با ریاست پارلمان نیاز بود.

وی افزود: در این جلسه پرسشنامه های مربوط به مالیات اشخاص در مناطق آزاد نیز بررسی شد که اخیراً طبق حکم دیوان عدالت اداری ، این قانون دارای مشکلاتی بود. ما هفته گذشته جلسه ای با م Instituteسسه تحقیقات شورای نگهبان داشتیم. در متن نهایی قانون معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد ، موضوع کارمندان دولتی و غیر دولتی از هم تفکیک شده و تصمیم گرفته شده است که با موافقت جلیل مختار از ارائه به مردم و رای گیری در دادگاه ، با مشورت با هیئت امنا

پورابراهیمی با توجه به انتخاب دو نماینده به عنوان ناظر در کمیته بازار اوراق بهادار و بورس اسلامی گفت: توانگارا و سید کاظما موسوی از سوی کمیسیون اقتصادی به هیئت رئیسه مجلس انتخاب شدند. رأی دادن در دادگاه.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: “توافق نامه اجتناب از مالیات مضاعف با دولت جمهوری غنا ، پروتکل و اصلاحیه توافق نامه حمایت متقابل و حمایت از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کرواسی. توافق نامه اجتناب از مالیات مضاعف بین ایران و سوئیس. “جلسه بررسی و امور کلی آنها به تصویب رسید و تصمیم گرفته شد که ، به دنبال اصلاحات قانون اساسی و نظر شورای نگهبان ، گزارش نهایی آنها به اطلاع عموم برسد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا