برون مرزی

مذاکرات ایرانسل در عراق برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین

ایرانسل در جریان مذاکرات با اپراتورهای عراقی راه های ممکن برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت به زائران اربعین حسینی را بررسی و اقدامات بعدی را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، نماینده ایرانسل در سفر به عراق و دیدار با روسای اپراتورهای آسیاسل و زین عراق، گزارش های کیفی این اپراتورها را بررسی و آخرین وضعیت ارتباطی این اپراتورها را با آنها بررسی کرد. . نجف، کربلا و مسیر پیاده روی بین این دو شهر مقدس به مناظره و تبادل نظر پرداخت.

همچنین در روزهای اخیر دیدارهای «کمیسیون ارتباطات و رسانه عراق» با هیئت ایرانی از جمله دکتر. مجید حقی، معاون پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی. رگولاتوری)، مهندس سهراب عقبیات، معاون فنی مدیرعامل شرکت. زیرساخت های ارتباطی و نمایندگان اپراتورهای ایرانی ساماندهی شد و بر تلاش اپراتورهای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت صدا و داده و کاهش هر چه بیشتر قیمت ها تاکید شد.

همچنین در این جلسه ابتدا با تشکیل اتاق مشترک عملیات ارتباطی در ایام آنلاین اربعین و اختصاص شماره تلفن رایگان برای تماس با مفقودین موافقت شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون عراق قول مساعد داد که اپراتورهای این کشور هر کاری را برای بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه رومینگ انجام خواهند داد.

همچنین مقرر شد بیش از 50 ایستگاه وای فای رایگان در مسیر پیاده روی زیارت اربعین حسینی نصب شود که توسط شرکت پست و ارتباطات عراق توسعه یافته است.

ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت اربعین حسینی 1444 خدمات ویژه ای به زائران ارائه کرد. ق.

ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی مسیرهای مرزی و مرزی محل تردد زائران با راه اندازی و راه اندازی سایت های موبایلی، ارائه اینترنت رایگان در قالب بسته های ویژه به زائران در مناطق مرزی، استقرار تیم های ویژه و حمایت از زائران با سیم کارت. مشکل کارت و گوشی و تنظیمات مربوطه. عراق و در مسیر نجف به کربلا و همچنین برخی خدمات رفاهی و خدماتی به زائران در مناطق مرزی و شهر کربلا از جمله این خدمات است.

همچنین بر اساس برنامه شرکت پست و ارتباطات عراق برای اتصال مسیر نجف به کربلا از طریق کابل فیبر نوری، در صورت بهره برداری از این طرح تا اربعین امسال، ایرانسل این آمادگی را در قالب طرح در اختیار زائران قرار خواهد داد. Wi. -اینترنت فای در محل راهپیمایی خاص.

https://irancell.ir/b/295084/b

انتهای پیام/


دکمه بازگشت به بالا