اقتصادی

فعلا یک بانک کارت اعتباری ۷ میلیونی صادر می کند

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه بانک ملی اکنون صدور هفت میلیون کارت تأمین اجتماعی را آغاز کرده است ، گفت: “مطمئناً تا دو هفته آینده ، سایر بانک های عامل می توانند کارت های رفاهی به متقاضیان ارائه دهند. “انتظار می رود بانک های دیگر در آینده نزدیک با این پروژه آشنا شوند.

به گزارش ترندونی ، شهرزاد دانشمندی با هدف اعلام “روش تأمین مالی کارت های رفاه و تأمین مالی زنجیره تولید” ، تصریح کرد: یک زنجیره ایجاد کنید.

در مورد سازوکار کارت رفاه ، یک مقام بانک مرکزی گفت: “ساز و کار این کارت به گونه ای است که مشترکین معاش و افراد عادی یا دارندگان” سهام عدالت “که هنوز سهام خود را نفروخته اند ، یا افراد عادی می توانند از اسناد دیگر در صلاحدید بانک عامل “برای این کارت اقدام کنید. بنابراین ، متقاضیان می توانند با مراجعه به بانک های عامل ، درخواست کارت تأمین اجتماعی کنند.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در مورد سقف اعتباری و شرایط بازپرداخت این کارت های اعتباری اظهار داشت: این کارت تأمین اجتماعی با حداکثر سقف هفت میلیون تومان و حداکثر دوره بازپرداخت 18 ماه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. آنها می توانند خرید کنند. کالاها و خدمات مورد نیاز آنها

وی افزود: کارت رفاه برای خرید کالا و خدمات در مغازه ها ، کارت اعتباری و دارنده کارت قرارداد صادر شده توسط بانک های عامل و طرف قرارداد تأمین اجتماعی ایران برای سایر عملیات از جمله برداشت وجه نقد و انتقال پول نیز امکان پذیر است. از کارت مجاز نیست

دانشمندی گفت: از طرف دیگر ، صاحبان پایانه های فروش که بیشتر فروشگاه های زنجیره ای هستند ، می توانند هنگام انعقاد قرارداد با بانک های موجود ، از اسناد تجاری مانند “اوراق مشارکت” یا “اوراق اسناد” برای محافظت از زنجیره تولید خود استفاده کنند. به این ترتیب می توان این اوراق را در زنجیره تولید توزیع کرد و سرانجام متناسب با کمک های دریافتی از مردم ، توسط بانک موجود بازپرداخت کرد.

وی درباره بانک های درگیر در این پروژه گفت: در حال حاضر پنج بانک ملی ایران ، ملت ، صادرات ایران ، تجارت و رفاه کارکنان بانک هایی هستند که اکنون بانک ملی هستند. پیش نویس اولیه. آغاز شده. البته سایر بانک های عامل تا دو هفته آینده می توانند کارت های رفاهی در اختیار متقاضیان قرار دهند و پیش بینی می شود در آینده نزدیک سایر بانک ها نیز به این پروژه معرفی شوند

به گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی ، این بانک روش هایی را برای صدور کارت های رفاه و زنجیره تولید برای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود روند تأمین مالی زنجیره تولید اعلام کرده است. بودجه پنج بانک ملی ایران ملت ، صادرات ایران ، تجارت و رفاه کارگران با سهمیه حداقل دویست هزار کارت با سقف فردی هفتاد میلیون ریال برای هر متقاضی کار می کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا