اقتصادی

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه ها مشخص شد/اعلام جزئیات برگزاری آزمون

کارت ورود به آزمون های 1400 ساله قرارداد کار دانشگاه ها ، موسسات آموزشی ، پژوهشکده ها و پارک های علم و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از سه شنبه 19 مرداد توزیع می شود.

به گزارش ترندونی ، در سال 1400. آزمون استخدامی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای دانشگاهها ، م institutionsسسات آموزشی ، مutesسسات تحقیقاتی و پارکهای علم و فناوری روز جمعه 13 اوت در 188 شهر برگزار می شود. روند امتحان از ساعت 8 صبح آغاز می شود و درب ورودی جلسه امتحان ساعت 7:30 صبح بسته می شود ، بنابراین ، شرکت کنندگان باید قبل از بستن در ورودی در محل امتحان حاضر شوند.

کارت شرکت کننده در آزمون برای مشاهده و چاپ در پرتال اطلاعاتی سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org از سه شنبه 10 اوت در دسترس خواهد بود. بنابراین ، برای شرکت در جلسه امتحان ، داوطلب باید در روز مشخص شده به درگاه اطلاعات مذکور مراجعه کرده و اطلاعات شناسایی (نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، سال تولد و غیره) یا اطلاعات ثبت نام (شماره پرونده ، شماره سریال و کد رهگیری و غیره

برای شرکت در جلسه آزمون ، داشتن و ارائه کارت چاپی برای شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس اصلی ضروری است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده بر روی کارت شرکت در آزمون ، در صورتی که اطلاعات کارت شرکت کننده در آزمون شما مطابقت نداشت یا مشکلی مشاهده کردید ، لازم است مورد یا موارد ذکر شده در روز پنجشنبه 21 اوت از ساعت 8 صبح تصحیح شود. صبح: 30 تا 12 شب و بعد از ظهر از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر. با داشتن مدارک مناسب (کارت ملی و شناسه عکس اصلی) جهت تماس با نماینده دستگاه ارزیابی در ایست بازرسی.

شرکت در جلسه آزمون مستلزم چاپ کارت شرکت در آزمون و همچنین کارت ملی اصلی یا شناسه عکس اصلی است.

متقاضیان باید از آوردن تجهیزات اضافی مانند پیجر ، تلفن همراه ، ساعت هوشمند ، دستبند هوشمند ، حلقه هوشمند ، جزوه ، کتاب ، ماشین حساب ، هر گونه یادداشت و موارد مشابه در طول جلسه آزمایشی خودداری کنند. در اختیار داشتن هر یک از وسایل ذکر شده در این بخش ، کلاهبرداری و بی نظمی محسوب می شود و با متقاضیان مربوط مطابق قانون تجسس و جرم در امتحانات ملی رفتار می شود.

اگر تلفن همراه دارید ، حتی اگر در جلسه آزمون خاموش باشد ، برای آزمون انتخاب نمی شوید.

مناطق آزمایش تحت هیچ گونه تجهیزات اضافی مانند تلفن همراه ، ماشین حساب ، کیف دستی ، کیف دستی ، کتاب ، جزوه و غیره نیستند ، بنابراین اکیداً توصیه می شود که از وسایل دیگر در دفترچه راهنمای آزمون و کارت شناسایی ، به جز همانطور که در پیام کارت چاپ مشخص شده است.

متقاضیان باید هرگونه مشکل در فرایند آزمایش را حداکثر تا 28 آگوست ارسال کنند. باید از طریق یک سیستم پاسخ آنلاین با این سازمان مکاتبه کنید. درخواست های دریافت شده پس از آن تاریخ ممکن است مورد بررسی یا رسیدگی مجدد قرار نگیرند.

به منظور درک بهتر معیارهای آزمون ، متقاضیان باید برگه راهنمای آزمون را در پرتال اطلاعاتی سازمان سنجش چاپ کرده و با دقت بخوانند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا